Patek 5711 venteliste?

Herlig! Med forbehold om at jeg husker riv ruskende gæli, så mener jeg at den lå på 320-tallet (kan ha vært mindre, men ikke mer). Det er selvsagt to prisstigninger siden - da en fortsatt fikk brukt 5711/1A-010 til 160-ish.

Tror jeg heller ville brukt pengene mine på denne.
Synd startprisen er 47.000 euro.
FP-Journe-Octa-Lune-2660.jpg


FP-Journe-Octa-Lune-2665.jpg


FP-Journe-Octa-Lune-2662.jpg


FP-Journe-Octa-Lune-2670.jpg
 
Redigert:
Hehe.. Den var nå solgt, men kjøper ønsket å trekke seg på grunn av avtakende klokkeinteresse. Det fikk han da lov til og jeg får ha 5711 litt til :D
 
Hehe.. Den var nå solgt, men kjøper ønsket å trekke seg på grunn av avtakende klokkeinteresse. Det fikk han da lov til og jeg får ha 5711 litt til :D
Hmm, jeg tenker motsatt av din ikke-kjøper. Hvis klokkeinteressen avtar så er det iallefall på tide å kjøp en PP (eller en grail) - som faktisk får bli en stund i samlingen...:)
 
Hmm, jeg tenker motsatt av din ikke-kjøper. Hvis klokkeinteressen avtar så er det iallefall på tide å kjøp en PP (eller en grail) - som faktisk får bli en stund i samlingen...:)
Det var det han tenkte også, men fikk kalde føtter...
 
Ikke for å være festbrems; Men hva om det kommer en ny modell neste år som vi overtar for 5711.
Som vi alle vet ble jo 30-årsjubileet feiret med å lansere 5711. Å neste år er det 40 år siden lanseringen av den orginale nautilusen 3700.
Må være kjedelig å vente i fem, seks år på en modell som aldri vil bli levert...
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: uret og Loevhagen
Det fungerer for de som skal ha klokken som en evig keeper, men vi vet alle hvor vanskelig det er :rolleyes:

Sant nok. Samtidig er det noe med at bruktprisene på Nautilus-modellene er så stive at det kan være verdt å vente litt dersom keeper-begrepet overhodet er aktuelt (selvsagt noe mindre aktuelt for 5711/1A-010 hvor venteaspektet ligger på strekk).
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
Var nettopp i PP-butikken i Paris. De sa at de ikke lenger fører opp folk på venteliste for 5711 og 5712.
De hadde heller ingen av disse til å vise frem i butikken.

Pussig at man tydeligvis kan få 5712 over disk i San Francisco og Stanford Shopping Center.
(I hvert fall i 2011).
 
Var nettopp i PP-butikken i Torino. De sa at de fører opp folk på venteliste for 5711.

De hadde heller ingen 5711 i butikken.