Pokker, når du sier det slik må jeg nesten selge igjen, da...Fire års venteliste i Norge er helt vilt. 5711 har blitt overhypet her på tidssonen. Sånn er det stadig vekk, alle går i flokk og skal ha det samme samtidig, stresser seg opp og må betale dyrt. En periode skulle "alle" ha redsub, så skulle mange ha helgull Sub/GMT, 15300 ble plutselig veldig hot, Pepsimania har for lengst tatt overhånd etc. "Alle" skal ha det samme, for det å ha det "alle" vil ha, er den tryggeste måten å få anerkjennelse på og den sikreste måten å få igjen sparepenga når man blir lei etter en måned eller to, og skal videre til neste hype. Hvilket i og for seg er en ærlig sak.
4 år er jo ikke så gale..det betyr jo at det "bare" er 4 stk på listen. De får inn max en i året ifølge Bjerke. Da kunne det jo lett blitt 15 års venting hvis det var flere på listen.
Det var enda bedre. Det var 3 års venteliste. Jeg tok den i dag, så NÅ er det 4 års venteliste.
Jeg fyller 40 år i 2018, så da blir det en ny 5711 i gave til meg selv.
Blir spennende se din unboxing i 2018 da.
Måtte du legge igjen litt av lommeboka di eller er det nok med navn?
Det var enda bedre. Det var 3 års venteliste. Jeg tok den i dag, så NÅ er det 4 års venteliste.
Jeg fyller 40 år i 2018, så da blir det en ny 5711 i gave til meg selv.