Neida, men det står bare ikke mitt navn i sertifikatet
Det er en raskere prosess å søke om navneskifte enn det er å vente på en 5711
Neida, men det står bare ikke mitt navn i sertifikatet
Jeg hadde tenkt å gjøre det samme.... 40 i 2018 her også...
Blir 40 i 2019. Så da må jeg bare hive meg med på lista jeg æv!
Er hvit skive et alternativ? Jeg er fremdeles like fornøyd med min etter et halvt år. Utrolig frisk og lesbar skive. Kanskje ventetiden er litt mindre?
@Loevhagen mfl, dere kan også få 5711 med en litt lysere/skarpere blåfarget skive. Verd å vurdere - skjønt jeg tror den er vel så vanskelig å oppdrive
Hei!
Hva er bakgrunnen for dette egentlig? Det finnes jo bare "en 5711" hos Patek...
Kim!
Er det kun 5711 som har så lang ventetid? Hva med lignende modeller som 5712 og 5726? Ikke at det spiller noen rolle for meg, men hadde vært interessant å vite
Sweet, 5726 er min holy grail for øyeblikket, men blir kanskje ikke en realitet før på den andre siden av 2050. Hadde vært kjipt å måtte skrive seg opp på venteliste allerede nå, vet jo aldri hvor lenge den er på grail-lista.Så vidt jeg vet, får Bjerke inn en 5712/1A-001 i desember. Denne er allerede kjøpt/betalt depositum for. Forøvrig ingen venteliste på 5712 (ved mindre noen har satt seg på liste den siste mnd.). 5726 hadde Bjerke inne tidligere i år, så antar at det ikke er venteliste på den.
Så vidt jeg vet, får Bjerke inn en 5712/1A-001 i desember. Denne er allerede kjøpt/betalt depositum for. Forøvrig ingen venteliste på 5712 (ved mindre noen har satt seg på liste den siste mnd.). 5726 hadde Bjerke inne tidligere i år, så antar at det ikke er venteliste på den.
For å være helt korrekt, så var det 5726/1A-010 som Bjerke hadde inne tidligere i år @Edzilla. Deilig klokke.