Patek 5711 venteliste?

Er hvit skive et alternativ? Jeg er fremdeles like fornøyd med min etter et halvt år. Utrolig frisk og lesbar skive. Kanskje ventetiden er litt kortere?
 
Redigert:
Er hvit skive et alternativ? Jeg er fremdeles like fornøyd med min etter et halvt år. Utrolig frisk og lesbar skive. Kanskje ventetiden er litt mindre?

For meg er ikke hvit et alternativ. Men det betyr ikke at jeg ikke liker den. Liker bare blå enda bedre.
 
  • Liker
Reaksjoner: Havvo
Jeg vurderer derimot den hvite, som jeg synes designmessig - når man ser på helheten og sammenhengen i elementene - fremstår som et bedre alternativ. Før var jeg der at jeg måtte ha blå urskive - men ser at det kan være greit å gå for hvit pga. bedre helhet i design og lesbarhet når man blir eldre...

Så: Er prisen lik for hvitt som for blått?

patek_image.3100773.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: MrMstone og BRIO1368
Samme pris ja. Jeg er ofte i Stavanger med min hvite hvis du vil prøve på armen. Nydelig skive med god kontrast etter min mening. I sollys ser den sølvgrå ut. Er et visst spill i den som er vanskelig å forklare.


 
Redigert:
Er det kun 5711 som har så lang ventetid? Hva med lignende modeller som 5712 og 5726? Ikke at det spiller noen rolle for meg, men hadde vært interessant å vite :p
 
Er det kun 5711 som har så lang ventetid? Hva med lignende modeller som 5712 og 5726? Ikke at det spiller noen rolle for meg, men hadde vært interessant å vite :p

Så vidt jeg vet, får Bjerke inn en 5712/1A-001 i desember. Denne er allerede kjøpt/betalt depositum for. Forøvrig ingen venteliste på 5712 (ved mindre noen har satt seg på liste den siste mnd.). 5726 hadde Bjerke inne tidligere i år, så antar at det ikke er venteliste på den.
 
  • Liker
Reaksjoner: FaensOldemor
Så vidt jeg vet, får Bjerke inn en 5712/1A-001 i desember. Denne er allerede kjøpt/betalt depositum for. Forøvrig ingen venteliste på 5712 (ved mindre noen har satt seg på liste den siste mnd.). 5726 hadde Bjerke inne tidligere i år, så antar at det ikke er venteliste på den.
Sweet, 5726 er min holy grail for øyeblikket, men blir kanskje ikke en realitet før på den andre siden av 2050. Hadde vært kjipt å måtte skrive seg opp på venteliste allerede nå, vet jo aldri hvor lenge den er på grail-lista.
 
Så vidt jeg vet, får Bjerke inn en 5712/1A-001 i desember. Denne er allerede kjøpt/betalt depositum for. Forøvrig ingen venteliste på 5712 (ved mindre noen har satt seg på liste den siste mnd.). 5726 hadde Bjerke inne tidligere i år, så antar at det ikke er venteliste på den.

5726A-001 mener du @Trymulf