Patek Philippe-tråden

Vet ikke helt hva jeg skal si. Graveringen ødelegger alt for min del, men fy faen for en klokke!
[video=youtube;G3eeHarkOw4]https://www.youtube.com/watch?v=G3eeHarkOw4[/video]

Vet ikke helt hva jeg skal si. Graveringen ødelegger alt for min del, men fy faen for en klokke!
[video=youtube;G3eeHarkOw4]https://www.youtube.com/watch?v=G3eeHarkOw4[/video]

Rett og slett nydelig. Er fascinerende å se de produsere disse små kunstverkene.

Rett og slett nydelig. Er fascinerende å se de produsere disse små kunstverkene.

5175 Produksjon: 7 stk! Det er halvparten av det Vacheron Constantin produserte av sin Quai de l'Ile som nå selges for 18 mill. Patek vil ikke ut med prisen, men det er vel slik at de som lurer på hva den koster trolig ikke har råd. Etter flere modeller som jeg ikke ha hatt sans for er det utrolig deilig å se at Patek Philippe viser hvem som er best igjen.

http://www.youtube.com/watch?v=FIZGBg4qgFU

Sa... i sv... hel.... dette er bare sjukt! Skjønner jo at dette koster statsbudsjett.
HEI RØKKE - NÅ MÅ DU VÅKNE! Vi vil ha en utboksing her på sonen!:mrgreen:

World timer med månefase, det var snasent :D

1413242587690

World timer med månefase, det var snasent :D

1413242587690

+1
Eneste ulempen er at den er LE (1100 eks. tror jeg) og derfor vil bruktmarkedet være snevret inn...
Håper uansett at Bjerke vil få tilgang på den :)

Redigert:
Selv om den Pateken i videoen foran her ikke falt helt i smak utseendemessig, tror jeg kanskje den videoen er noe av det deiligste jeg har sett! :D

Redigert:
Pris på Patek 5175 kom ut nå: 2,5 mill, i sveitsiske franc. Blir ca. 17 mill, og husk mva om dere vil importere en. Løp og kjøp da av 7 eksemplarer bare 6 blir til salgs, den første går rett i museet i Geneva.

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe min første Patek (5711), og lurer på om dere som allerede har tatt dette steget har noen gode råd til en stakkars nybegynner. Er det bare å tusle inn på Bjerke, legge inn en bestilling, betale et depositum og vente til klokka kommer, 3-12 mnd senere? Er det dumt/smart å kjøpe nytt? Er det dumt/smart å kjøpe hos Bjerke? Finnes det rom for pruting? Finnes det triks for å få klokka levert fort? Noe annet jeg burde tenke på/vurdere?

Alle tips og råd mottas med bøttevis av takk!

Hilsen Kristian

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe min første Patek (5711), og lurer på om dere som allerede har tatt dette steget har noen gode råd til en stakkars nybegynner. Er det bare å tusle inn på Bjerke, legge inn en bestilling, betale et depositum og vente til klokka kommer, 3-12 mnd senere? Er det dumt/smart å kjøpe nytt? Er det dumt/smart å kjøpe hos Bjerke? Finnes det rom for pruting? Finnes det triks for å få klokka levert fort? Noe annet jeg burde tenke på/vurdere?

Hilsen Kristian

Tror ventetiden mer mer 1,5-2år++ faktisk. Med mindre du betaler full pris på klokken på forhånd. Kanskje Bjerke da klarer å fikse en noe kjappere.. Ikke mye og spare i utlandet eller i bruktmarkedet, så du kan like godt handle den på Bjerke.

Tror ventetiden mer mer 1,5-2år++ faktisk. Med mindre du betaler full pris på klokken på forhånd. Kanskje Bjerke da klarer å fikse en noe kjappere.. Ikke mye og spare i utlandet eller i bruktmarkedet, så du kan like godt handle den på Bjerke.

Tror faktisk det er ennå verre enn som så. Sist jeg spurte så de nesten at det ikke var noe vits :p 3-4 hadde allerede forhåndsbetalt og det er ikke alltid de får 1 stk i året en gang...

Hilsen Kristian

Triks for å få den levert fort? Kjøp av DavidSW

http://www.rolexforums.com/showthread.php?t=370930&highlight=5711

Shit, det var lenge. Jaja, får vente litt da :)