Kjipt @Gin - det er viktig å være rik
Noen som vet hva en brukt 5711/1A ville kostet meg?
Mellom 5-10 år gammel ca.
I vanlig stand.
...er hverken kul nok eller rik nok
@Santos-Dumont Er også veldig fasinert av H. Moser & Cie. Så da må jeg si gå for Monard.
Om du skulle befinne deg i Tokyo på ett eller annet tidspunkt så er Yenen lav og annenhåndsmarkedet der er megastort og utvalget av Nautilus modeller er ganske stort... En kompis kjøpte en 4 år gammel 5711 til ca 130k for ett og et halvt år siden. Jeg har kjøpt en del klokker der og det har funket bra.
Lykke til!
+25% MVA og så er der ikke så billig lenger @Urogfanteri
klokkene rundt bordet på gårsdagens gtg.
Fett! Men, jeg la merke til månefase på noen her, det var fullmåne i går, jeg la merke til at ingen av klokkene markerte fullmåne. Når jeg så at nesten alle sto på dato 18. og eventuelt lørdag 18.mars (den ene står på lørdag 29. mars), så ble jeg litt forvirret! Sist gang 18. mars falt på en lørdag, var i 2006. Er disse urene så kompliserte at de ikke bryr seg om å stille inn dato og kalender?
Fett! Men, jeg la merke til månefase på noen her, det var fullmåne i går, jeg la merke til at ingen av klokkene markerte fullmåne. Når jeg så at nesten alle sto på dato 18. og eventuelt lørdag 18.mars (den ene står på lørdag 29. mars), så ble jeg litt forvirret! Sist gang 18. mars falt på en lørdag, var i 2006. Er disse urene så kompliserte at de ikke bryr seg om å stille inn dato og kalender?