Må beklage at jeg ikke fikk helt hilst på flere av dere. Men jeg er dårlig på navn og ansikt (ansikt når jeg ikke har på meg briller). Men jeg mener vi nesten fikk hilst på hverandre @Santos-Dumont
Redigert av en moderator:
Må beklage at jeg ikke fikk helt hilst på flere av dere. Men jeg er dårlig på navn og ansikt (ansikt når jeg ikke har på meg briller). Men jeg mener vi nesten fikk hilst på hverandre @Santos-Dumont
Det stemmer. Nede på Bjerke. Burde nok ha planlagt litt bedre på forhånd for det hadde vært fint å fått pratet mer med dere, men i går ble jeg faktisk litt overveldet av alle klokkene, så medasylanter var ikke fremst i pannebrasken. Dessuten fikk jeg jo oppleve noe som vel kan betegnes som en "grail" i selskapslivet: Klokkeinteressert og kunskapsrik borddame.
Var innom på Bjerke i dag jeg også. Mye fint å se på, samt hyggelig betjening som mer en gjerne viste frem. Ifølge betjeningen var det nå rundt 34 på venteliste for 5711, og han mente de normalt fikk inn 4-6 i året...
Ja, som alle andre sier, det var en veldig fin kveld med mye flott å se på
Jeg surret nok litt i min egen verden og fikk derfor ikke snakket med så mange av dere fra TS, men noen ble det Jeg så deg @Fyrsten, hadde tenkt til å slå av en prat når vi kom frem til stedet vi skulle spise middag, men da ble det plutselig litt lite tid. Om jeg ikke tar helt feil så har du møtt min søster et par ganger, så mulig du kunne se noen likheter der.
Han kan ha sagt 3 til 4 og ikke 34 ja. Jeg antok det værste ettersom det tidligere i denne tråden har blitt nevnt flere års venteliste