Patek Philippe-tråden

Må beklage at jeg ikke fikk helt hilst på flere av dere. Men jeg er dårlig på navn og ansikt (ansikt når jeg ikke har på meg briller). Men jeg mener vi nesten fikk hilst på hverandre @Santos-Dumont
 
Redigert av en moderator:
Vil og si tusen takk for et meget trivelig arrangement. Her er mine bilder:
IMG_6675_zpsecabc59d.jpg
IMG_6676_zpse9ef538f.jpg
IMG_6679_zps735fa21a.jpg
IMG_6680_zpsa521c32e.jpg
IMG_6684_zpsf64b4609.jpg
IMG_6685_zpsb55d93a1.jpg
IMG_6687_zps2f5799be.jpg
IMG_6688_zpsc692a28a.jpg
IMG_6700_zpse4c94739.jpg
IMG_6694_zps909a577f.jpg
IMG_6696_zpsa31d4910.jpg
IMG_6698_zpsc999d7d4.jpg
 
Må beklage at jeg ikke fikk helt hilst på flere av dere. Men jeg er dårlig på navn og ansikt (ansikt når jeg ikke har på meg briller). Men jeg mener vi nesten fikk hilst på hverandre @Santos-Dumont

Det stemmer. Nede på Bjerke. Burde nok ha planlagt litt bedre på forhånd for det hadde vært fint å fått pratet mer med dere, men i går ble jeg faktisk litt overveldet av alle klokkene, så medasylanter var ikke fremst i pannebrasken. Dessuten fikk jeg jo oppleve noe som vel kan betegnes som en "grail" i selskapslivet: Klokkeinteressert og kunskapsrik borddame. :eek:
 
Redigert av en moderator:
Det stemmer. Nede på Bjerke. Burde nok ha planlagt litt bedre på forhånd for det hadde vært fint å fått pratet mer med dere, men i går ble jeg faktisk litt overveldet av alle klokkene, så medasylanter var ikke fremst i pannebrasken. Dessuten fikk jeg jo oppleve noe som vel kan betegnes som en "grail" i selskapslivet: Klokkeinteressert og kunskapsrik borddame. :eek:

I og med at jeg satt til høyre for deg regner jeg med at det er meg du snakker om? @Santos-Dumont
 
Redigert av en moderator:
Skjønner det var mange jeg ikke fikk hilst på i går, men var en utrolig trivelig kveld med meget hyggelige folk!
 
Var innom utstillingen hos Bjerke i dag og kan anbefale et besøk på det varmeste. En utrolig flott samling av ur! Hyggelig betjening som lot meg prøve flere av modellene.
 
Takk for en hyggelig kveld i går :)

Som flere skriver ble det dessverre litt kort tid til mingling (og jeg klarte også å bli 20 min forsinket til åpningen), men tror jeg i alle fall fikk hilst på alle som meldte sin deltakelse her i tråden (unntatt deg @PEBE, men jeg tror jammen jeg så deg :)).

Veldig hyggelig med dere som kom bort og hilste, men som primært leser eller ikke er så aktive på skrivefronten her på TS. Ble brått en uventet stor andel gjester med TS-tilknytning :).

Nivået på ur var høyt – både på de som ble vist frem og på gjestenes håndledd.

Gruppebildet av de personlige urene til de rundt bordet jeg satt på sier vel egentlig sitt ;)

IMG_20141106_221207.jpg
 
Redigert av en moderator:
Ja, som alle andre sier, det var en veldig fin kveld med mye flott å se på :D

Jeg surret nok litt i min egen verden og fikk derfor ikke snakket med så mange av dere fra TS, men noen ble det :D Jeg så deg @Fyrsten, hadde tenkt til å slå av en prat når vi kom frem til stedet vi skulle spise middag, men da ble det plutselig litt lite tid. Om jeg ikke tar helt feil så har du møtt min søster et par ganger, så mulig du kunne se noen likheter der.
 
Redigert av en moderator:
Anbefaler alle å ta en tur innom Bjerke for å se på Pateksamlingen som er der om dagen. De har alle Nautilusmodellene( 5711 i blått også..) meget behjelpelige der, så jeg og Thomas84 koste oss med 5-6 Pateker på fatet i slengen:)
 
Var innom på Bjerke i dag jeg også. Mye fint å se på, samt hyggelig betjening som mer en gjerne viste frem. Ifølge betjeningen var det nå rundt 34 på venteliste for 5711, og han mente de normalt fikk inn 4-6 i året...
 
Var innom på Bjerke i dag jeg også. Mye fint å se på, samt hyggelig betjening som mer en gjerne viste frem. Ifølge betjeningen var det nå rundt 34 på venteliste for 5711, og han mente de normalt fikk inn 4-6 i året...

Vi spurte Camilla, som jobber på Bjerke, om det samme på torsdag og da sa hun det var 3-4 stk på venteliste.
Så enten hørte du feil, eller så har interessen tatt helt av. Eller så hørte jeg feil, det er jo også en mulighet, selv om jeg tviler. :)
 
Han kan ha sagt 3 til 4 og ikke 34 ja. Jeg antok det værste ettersom det tidligere i denne tråden har blitt nevnt flere års venteliste:p
 
Jeg var en innom en tur og kikket idag jeg også. Artig å se, men må nok innrømme at Patek ikke er noe jeg drømmer om. I denne prisklassen har jeg nok av andre favoritter - beklager blasfemien:eek:
 
Ja, som alle andre sier, det var en veldig fin kveld med mye flott å se på :D

Jeg surret nok litt i min egen verden og fikk derfor ikke snakket med så mange av dere fra TS, men noen ble det :D Jeg så deg @Fyrsten, hadde tenkt til å slå av en prat når vi kom frem til stedet vi skulle spise middag, men da ble det plutselig litt lite tid. Om jeg ikke tar helt feil så har du møtt min søster et par ganger, så mulig du kunne se noen likheter der.

Stemmer @PEBE, jeg har møtt søsteren din ved noen anledninger nå, og det var vel også hun som gjorde meg oppmerksom på at du er her inne :)

Synd det ble litt knapt med tid til mingling etter midagen, men vi sees sikkert igjen ved en annen anledning!
 
Redigert av en moderator:
Upåklaglig service på Bjerke som vanlig!
1180y9t.jpg


qsrwqo.jpg
 
Redigert:
Stor takk til Camilla og de andre ansatte på Bjerke for barnevakt mens vi fedrene nerdet klokker:)