Er det noen som har en god forklaring på hva PP har tenkt på ved design av denne skiven?
Heisan - der så jeg også avstands forskjellen til timemarkøren, det så IKKE bra ut!!!
Ser ut som en "fake"
Skjerp dere da karer det er jo små "feil" som dette som gjør de samler verdige.Rare greier. Ser også at minutt og timeviser ikke alltid er synkrone. På dette bildet f.eks. så skal vel timeviseren stå sentrert mellom 10:30 og 11:00 når minuttviseren er "kvart på".
Dette skjedde før sommerferien Ble aldri tid til noe utboksing eller omstendlige fotosesjoner, så her er iPhone-bildene av min 5196g.
Kan ikke si annet enn at dette var en uventet glede. Hadde aldri prøvd 5196 på hånda før, men det øyeblikket jeg fikk den på skjønte jeg at her var det noe. Da er det bare å gi etter. Bærer ganske stort til å være 37mm, takket være lange lugs og tynn bezel.
Mitt første ur i hvitt gull, og jeg er glad for at dette uret er såpass nytt at Patek ikke har rhodinert kassen. En fin varm farge i gullet, og fin kontrast mellom børstet og polert.
Den grå skiven gir uret dette til en nokså monokrom look, men det er så deilig med et understated ur. Understated på grensen til kjedelig. Jeg liker det!
Herlig. Lekkert tilskudd til en ellers super samling. Ser definitivt større ut enn 37mm skulle tilsi.
Har urvilklet et hardt patek sug selv og da først og fremst i retning nautilus og aquanaut. For tiden pirrer aquanaut i rose noe voldsomt, hva tror folket? Noe å satse på eller er det bare å gå rett på N?
Ja, det er den så absolutt IMO. Det er mye penger uansett, og da kan man like så godt gå for "the real deal"
Og gratulerer til @Anders med flott 5196G! Er det lov å be om flere bilder?