Fy!!!!! Det der er så lekkert!
Redigert:
That was something else!Et alternativ til NAutilus? To-i-en og greier
I veckan fick min Rolex DD 118209 lämna och idag blev det istället en Patek Philippe 5711.
Så nu har man en liten PP-trippel.
Skulle bare vært med blå skive! (synes faktisk den var stilig... Hva koster disse ?)Et alternativ til NAutilus? To-i-en og greier
Någon PP expert som vet mer om denna?
Är inte detta löjligt billigt? Annonsen är väl kanske inte allt för informativ heller!
Tack. Borde kanske läst annonsen lite noggrannare . Men det förklarar ju det låga priset och storleken på 45mm.Ombygd lommeur.
Ingen Basel-endring på 5711 iallefall: http://www.patek.com/en/collection/new-models-2016
Å? Link? Hva skjer i oktober?Leste på Hodinkee at de ber folk smøre seg med tålmodighet frem til oktober for nyheter angående Nautilus
Å? Link? Hva skjer i oktober?
I løpet av de siste 24 timene har jeg spammet min nyervervede 5167, men en ting jeg stusser over er hvor usannsynlig raskt rotoren er. Er dette normalt? Jeg vet at JLC har raske rotorer, men sammenlignet min Aquanaut med en MUT Perpetual og min er langt raskere, skyldes dette at rotoren i Aquanauten er helgull, mens Perpetualen er gull/stål?
Usikker på om rask er riktig terminologi, men tilbøyelig til å spinne mye er det jeg sikter til.
Har disse opptrekk begge veier? Hvis den kun trekker en vei, blir "friveien" veldig lett og vil spinne raskt.
I løpet av de siste 24 timene har jeg spammet min nyervervede 5167, men en ting jeg stusser over er hvor usannsynlig raskt rotoren er. Er dette normalt? Jeg vet at JLC har raske rotorer, men sammenlignet min Aquanaut med en MUT Perpetual og min er langt raskere, skyldes dette at rotoren i Aquanauten er helgull, mens Perpetualen er gull/stål?
Usikker på om rask er riktig terminologi, men tilbøyelig til å spinne mye er det jeg sikter til.