Patek Philippe-tråden

Den upplevs som silver och vit, och de 'vita' fälten är något sänkta. Och det är just klockans tool-kvalitet som gjorde att jag föll för den @sf82
 
Veldig bra video, men hvorfor står man i kø? Kan jo få min 5167 i morgen ;)
Jøss. Funka. Slapp liste...

image.jpeg
 
Til meg...!?
Gjerne det:)

Da må du selge en Panda da? :)
Dessverre:( Hvitt gull Daytona med Panda-skiva er den flotteste klokken jeg har hatt! Faktisk syns jeg den er så flott at jeg jevnlig vurderer å beholde den fremfor 5711. Skiva er helt unik, ikke Panda-øinene i seg selv, men hvitfargen og de store talla med god lume. Daytona er perfekt. Tyngden er digg. Hvitt gull er sjeldent og eksklusivt. Alt er bra:)

Den er nå på omfattende service hos Rolex i Geneve, regner med det tar et par måneder før jeg får se den igjen.
Et par savnebilder (sorry for Daytona-enabling i PP-tråd, men det er på en måte relevant):








Potensial:
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Gjerne det:)


Dessverre:( Hvitt gull Daytona med Panda-skiva er den flotteste klokken jeg har hatt! Faktisk syns jeg den er så flott at jeg jevnlig vurderer å beholde den fremfor 5711. Skiva er helt unik, ikke Panda-øinene i seg selv, men hvitfargen og de store talla med god lume. Daytona er perfekt. Tyngden er digg. Hvitt gull er sjeldent og eksklusivt. Alt er bra:)

Den er nå på omfattende service hos Rolex i Geneve, regner med det tar et par måneder før jeg får se den igjen.
Et par savnebilder (sorry for Daytona-enabling i PP-tråd, men det er på en måte relevant):








Potensial:

Så her selger jeg det fineste jeg har til deg og det ender opp med massiv service..

Fått vite om de må bytte noe stort enda?
 
MrStone, köpte du 5167 i tro om att den er lagt av hvitt gull eller skojar du bara?
 
hahaha tänkte bara WTF!! helt enlig i att de burde de ja =) .. gummi rem och stål til 170k, då betalar man mye for Logo altså ..
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla og MrMstone