Patek Philippe-tråden

Se på den a:D Håper Patek kommer med flere farger til de øvrige Aquanaut modellene
5968A_001_11.jpg
 
Fikk ikke lyst på! Så billig ut :)

Hehe, joa, skrikende oransj er kanskje ikke det mest classy... men all PP med komplikasjoner utover dato og sekundviser pleier ikke å være dødsbillig.

Jeg hadde digget denne som en sports-/sommerklokke!
 
  • Liker
Reaksjoner: Rød
Noen med blå 5711 (eller kjenner en som har en?) som kunne tenke seg å bytte til 5712? PM meg! Vurderer...

77294E59-EFCC-4DDB-8973-5B8CE2D2F494.jpeg
 

Vedlegg

  • 4A6C4D7D-FA87-4116-AC9C-8A4BBF13E7AF.jpeg
    4A6C4D7D-FA87-4116-AC9C-8A4BBF13E7AF.jpeg
    187,2 KB · Visninger: 0
Vi har alle ulike preferanser, et prinsipp jeg til nød aksepterer, men hvorfor ikke alle på TS har en 5711 kan jeg ikke etter beste evne (jeg har kjempehøy IQ og total EQ) fatte!

Løp og kjøp, alle tunnelbanelinjer passerer Bjerke.

Til inspirasjon og hilsen fra hyggelig internmøte:
6EE9158E-8FAD-45CD-88B8-E6338B52FB64.jpeg
 
Vi har alle ulike preferanser, et prinsipp jeg til nød aksepterer, men hvorfor ikke alle på TS har en 5711 kan jeg ikke etter beste evne (jeg har kjempehøy IQ og total EQ) fatte!

Løp og kjøp, alle tunnelbanelinjer passerer Bjerke.

Til inspirasjon og hilsen fra hyggelig internmøte:
Vis vedlegg 86564

Hadde det ikke vært for at kone og unger insisterer på å ha et sted å bo... :D
 
Ryddet opp i tullete innlegg og skittkasting.

@Andreaskh: Vær så snill å tenk deg om noen ganger før du kommer med dine innspill. Dine kommentarer har ofte en lei tendens til å kunne oppfattes som langt mer spydig og kranglete, enn de innleggene/sakene du reagerer på.

@MrMstone @Preacher : Det finnes en "Ignorer"-funksjon. Denne er tilgjengelig ved å trykke på brukernavn, og deretter "Ignorer".
 
  • Liker
Reaksjoner: larskp86 og uret