I praksis med kinesere og andre turister som årlig går før i køen, vil det nok bety "aldri"
Kan du utdype dette er du snill.
I praksis med kinesere og andre turister som årlig går før i køen, vil det nok bety "aldri"
Utdyp gjerne dette. Tviler på at dette er tilfellet - det høres nesten ut som du har snakket med noen med ferske penger som ikke fikk kjøpt seg lykke omgående. Ventelistene er vel ganske lik verden over. Vente må man nok uansett. Får se hva som skjer med ventelistene etter prisøkningen.PP5711 får man ikke tak i ny lenger i praksis. Er man bare mannen i gata uten usedvanlig kundeforhold hos Bjerke, kan du beregne vente til 2025++ for å få en I praksis med kinesere og andre turister som årlig går før i køen, vil det nok bety "aldri"
Den er grei!
Jeg vet jo som dere sier at ventelistene på Nautilus modeller spesielt er helt galehus. Derfor lurte jeg på om dere hadde erfaringer med lettere tilgjengelighet utenlands, og i tilfelle hvor...
Kan du utdype dette er du snill.
Utdyp gjerne dette. Tviler på at dette er tilfellet - det høres nesten ut som du har snakket med noen med ferske penger som ikke fikk kjøpt seg lykke omgående. Ventelistene er vel ganske lik verden over. Vente må man nok uansett. Får se hva som skjer med ventelistene etter prisøkningen.
Er man rik kineser på tur til Tigerstaden og familien på 5 skal alle ha seg et ur, fruen gjerne en helgull med diamanter så blir sum som legges igjen hos Bjerke fort 1 mill, tror Halvor Bjerke fint "tryller" frem en 5711 om dette er på ønskelisten til den kinesiske familiefaren.
At ventelistene er felles over hele verden er sant, men enhver forhandler ser bort i fra ventelister når storartet besøk tar turen innom. Å tro at ikke store AD'er holder igjen på ur i turistsesongen er jo bare naivt. Var jo samme diskutert om Rolex og listene hos AD, at dette var kun veiledende/pekepinn, ikke konsekvent.
Så du tror dette ikke stemmer? Gjerne forklar meg hvorfor de som er med på talking watches, gjerne rike og kan bruke millioner på hobbyen, de har alle de beste godbitene. Er det tilfeldig tror du?
Det jeg enkelt og greit sier er at rike folk som legger igjen mye penger hos Bjerke eller hvem som helst annet AD i verden, får fint tak i en PP5711 om det legges igjen en god slump penger på ur til resten av familien i samme slengen. Resultatet er at Ola Nordmann som har alminnelig inntekt og kun skal kjøpe et ur, ikke blir prioritert.
Tror du det er Halvor selv som bestemmer hvor mange klokker de får?
Nå er du ute å ror igjen på åpen sjø i stiv kuling... Foreslår at du prøver å finne Stena Saga der ute på Skagerak, for du er helt på bærturHar jeg skrevet det noe sted? Nei, det har jeg ikke, men om Halvor Bierke får inn en 5711 i mai, så sjekker han ventelista, Ola Nordmann som betalte 10% depositum for noen år tilbake. Så tenker han: nå er det jo straks høysesong for den kinesiske turismen, kanskje jeg kan få solgt unna noen tungsolgte damemodeller dersom mr.Chang får 5711'en han ønsker". Tror valget er lett for Halvor.
Jeg spurte deg et spørsmål, ikke om hva du har skrevet - det får du ha kontroll på selv.Har jeg skrevet det noe sted? Nei, det har jeg ikke, men om Halvor Bierke får inn en 5711 i mai, så sjekker han ventelista, Ola Nordmann som betalte 10% depositum for noen år tilbake. Så tenker han: nå er det jo straks høysesong for den kinesiske turismen, kanskje jeg kan få solgt unna noen tungsolgte damemodeller dersom mr.Chang får 5711'en han ønsker". Tror valget er lett for Halvor.
Nå er du ute å ror igjen på åpen sjø i stiv kuling... Foreslår at du prøver å finne Stena Saga der ute på Skagerak, for du er helt på bærtur
Jeg spurte deg et spørsmål, ikke om hva du har skrevet - det får du ha kontroll på selv.
Slår følge med Edzilla, og melder meg ut av diskusjonen nå. Du får ta det som en seier.
Forresten, fikk du solgt/byttet bort den fjærhatten din?
Har du noen bevis på det du påstår eller er det kun indisier basert på misunnelse?Det er alltid morsomt at folk kommer med et utsagn, men de gidder ikke motargumentere hvorfor det jeg sier er feil. Hva kommer det av? Latskap? En diskusjon er preget av innspill underbygget av argumenter.
Har du noen bevis på det du påstår eller er det kun indisier basert på misunnelse?
Melder meg ut av diskusjonen eller rettere sagt dine påstander, da jeg ikke ønsker å helle tennvæske på bålet ditt. Virker som du er ganske selvantennelig og konfliktsøkende. Fins FB grupper du kunne fått mange diskusjoner, men her kommer du til kort grunnet dine tidligere utsagn i ulike tråder