- Medlem
- 20. juli 2009
Den var sort såvidt jeg så. Mulig man kan dra noen assosiasjoner til fordums bombefly fra nittitallet men synes fortsatt det er lite treffende med tanke på at det direkte oversatt er "skjult." Og den bilen er såpass i trynet på deg at det stemmer bare ikkeVet ikke hvilken farge denne Urusen hadde @GrimReaper? I grått er den jo snarlik ymse "stealth" jager- og bombefly? No?
Man kan jo mene mangt om fargevalg, men det som forundrer meg er at selger gjør et stort poeng av at bilen er ekstremt godt påpasset, og så ser den fæl ut innvendig, og hjulbuene ser ut som de aldri er spylt rene. Norges fineste? I think notBruktbil til salgs: Tesla Model X - 2018 - Svart - 562 Hk - SUV/Offroad
NB NB NB!!! i dag settes prisen ned til 749,000.- Bilen blir levert i innbytte hos forhandler, om et par dager, om den ikke blir solgt. Norges fineste Tesla modell X100D skal selges. Dette er bilen alle snur seg etter. Den er ekstremt påkostet og meget pent holdt. Bilen er for stor for mitt...www.finn.no
Vis vedlegg 212506
Og hvem vil egentlig kjøre rundt med den ultraharry folieringen??? Gud hjelpe.Man kan jo mene mangt om fargevalg, men det som forundrer meg er at selger gjør et stort poeng av at bilen er ekstremt godt påpasset, og så ser den fæl ut innvendig, og hjulbuene ser ut som de aldri er spylt rene. Norges fineste? I think not