Ser det dukker opp en «jukser» i ny og ne, men er det ikke bare Tesla som har lov til å foliere og ha personlig skilt?
Eller har jeg misforstått?
Ser det dukker opp en «jukser» i ny og ne, men er det ikke bare Tesla som har lov til å foliere og ha personlig skilt?
And there's me thinking that all the Leftover Hippie's from the Woodstock live in Marrakech @EdzillaHva er det med foliering og disse Am-Cars’a!?
Vis vedlegg 217532
Min teori er at personlige bilskilt appellerer til litt harry folk med stort behov for oppmerksomhet. Mulig disse er mer tiltrukket av kjønnsløst design, enorm akselerasjon og mangel på kjøregledeHvorfor er det så mange Teslaeiere som velger personlig bilskilt?
Min teori er at personlige bilskilt appellerer til litt harry folk med stort behov for oppmerksomhet. Mulig disse er mer tiltrukket av kjønnsløst design, enorm akselerasjon og mangel på kjøreglede
Bent?Skiltet er ikke veldig originalt- men fyren er hyggelig Og relativt Mercedesfrelst.
What gave it away?Bent?
Vedkommende med Oilcash-skiltene jobber i oljen, derav teksten. For øvrig er jeg enig i at det blir litt skivebom på en strikkmotor med batteri på siBlir litt blasfemisk når det er en hybridbil med ei litta rekketre-er på halvannen liter
Synes denne passet bedre.
Vedkommende med Oilcash-skiltene jobber i oljen, derav teksten. For øvrig er jeg enig i at det blir litt skivebom på en strikkmotor med batteri på si
Innavl-skiltet derimot er spot on!