Samme hus men annen bil med personlig skilt. Hører vel snart hjemme i De andre er verre tråden.Vis vedlegg 225711
Ruller ikke på gulvet mens jeg ler ræven av meg men trakk på smilebåndet i det minste.
Samme hus men annen bil med personlig skilt. Hører vel snart hjemme i De andre er verre tråden.Vis vedlegg 225711
Ruller ikke på gulvet mens jeg ler ræven av meg men trakk på smilebåndet i det minste.
En rett oppi her (nabobygget til jobben) har skiltet DEALER på en ganske feit Mercedes. Og han lyver ikke..Støttes. Kjørte bak en X5 i går med skiltet B4NDIT Hjelpes så blodharry! Mener sjåføren var en middelaldrende mann, men fikk ikke godt nok glimt av vedkommende.
Endret posten, og man "dealer" ikke møbler for å si det sånn.Hva mener du han dealer?
Jeg kan huske 2 væpnede politiaksjoner, så helt ryddig er han ikke.Nettopp David er en ryddig kar meg bekjent. Han har jo etternavnet sitt som skilt på annen bil så han liker tydeligvis dette.
Tror nok han mente «dealer» mer som forhandler i møbelforhandler, men det er nok mange som (feilaktig) har tippet noe annet når de ser skiltet på en Mercedes 560. Selv om det er en veteranbil.
-Den fyren der må ha doktorert på skiltet selv, tror jeg - kun inntil sju tegn, og punktum er ikke ett av dem - bare bokstaver og tall.
Oppriktig spørsmål - ville The Powers That Be legge seg borti det punktumet der? Det er vel strengt tatt dokumentfalsk å endre på et nummerskilt, selv om det i dette tilfellet er trivielt å slå opp SGTPEPR og finne tak i den antatte gjerningsmannen?
Den har vært nevn her inne før. Tror faktisk jeg kan erindre at eieren faktisk heter Cock...
Var nesten litt stormtrooperlook over den der jaThe force is with this one
Vis vedlegg 259602