S
Ny liten leilighet og tom klokkekonto ... Har aldri solgt en klokke, og man kan vel ikke selge en JLC Rossi med karbonfiberskive? I hvert fall ikke en AP Scuba, og neppe en RD heller, eller? Så en grail på TZ nylig; kanskje må en av de ovennevnte selges likevel?
Kanskje 2013 blir like kjedelig klokkeår som 2013 (kun G-Shock inn, men ... ehh ... det er faktisk en glimrende klokke)?
Godt Nytt År!
Dette er jo en evighet siden! Siden den gang har Grand Seiko SBGR073 seilt opp øverst på ønskelista.En Nomos inn, for håpentligvis finner jeg også en Tudor Snowflake når feriepengene kommer. Etter det blir det vanskeligere da det oppover på ønskelista er mer kostbare ur som krever mer sparing og/eller salg av ur som jeg ikke egentlig vil kvitte meg med. JLC MUT Moon eller Royal Oak i 2015?
Slik det ser ut nå, så blir det enten en 44mm PAM med litt ekstra kraftreserve eller en AP RO/ROO chrono m/sort skive og lenke. Blir nok for utfordrende å få med kona på begge to i 2014...
Etter en rolig 2013 er planen å redusere enda mer ( til 3 eller 4 klokker) og forhåpentligvis få tak i en Grail som har vært en drøm i alle fall de 15 siste årene. Har aldri virkelig søkt aktivt etter den men den har aldri krysset min vei før heller.