Det var det med reduksjon da
Joda, jeg er der nå : 1 ut, 1 inn 1 ut, 1 inn 2 ut
4 igjen i boksen.
Det var det med reduksjon da
Joda, jeg er der nå : 1 ut, 1 inn 1 ut, 1 inn 2 ut
4 igjen i boksen.
Vel, da kom Speedmasteren før nyttår så da forsvinner den fra 2014-planene
Det som da ligger i planene er en Rolex (har enda ikke klart å bestemme meg 100% for modell), et par billigklokker å skru på, kanskje en eller annen dressklokke (selv om jeg synes Movadoen taklet jobben fint i jula) og dersom pengene strekker sikler jeg også etter en Panerai, men den må nok muligens vente litt
Panerai må inn, snarest Ellers har jeg lyst på IWC BP og omtrent alt av vintage Rolex.
Jeg er litt usikker på hva 2014 bringer med tanke på nye ur...
Drømmer egentlig om å realisere ønsket om en rask og takløs bil, noe som muligens er vanskelig å kombinere med den nært forestående familieforøkelse - på en annen side, tar man drømmene fra en mann osv...
Tilbake til klokker:
Leker også med tanken på en RM
Av mer realistisk art: DJ2, Reverso og kanskje en sjokotona og...Nei, det får holde
OT: nå må det snart komme snø, det klør både i skibena og gassefoten
De har en del jeg liker, men har samtidig egentlig lovet meg selv å ikke anskaffe flere klokker med dato uten quickset-mekanisme. Tangente Datum er veldig pen, men mangler selvfølgelig quickset. Er avhnegig av dato på en klokke som skal brukes mye til hverdags.Iom at jeg allerede har fått inn en Rolex, får jeg vel si at ved utgangen av året skal jeg ha en Nomos i samlingen.
Håper det blir året jeg endelig får tak i en 5711. Frister også med en pam igjen selv om jeg konkluderte med at de er for store for meg tidligere i år.
Jeg skal bare ha en AP med hvit skive og skal ikke ikke kvitte meg med noe! Enkelt og greit...
...om økonomi sier ja