Er noen født med pene klær eller dyr klokke? Ikke i mitt hodet! Man blir da ingen andre enn seg selv med f.eks dyr gullklokke eller dyre klær.
Damene kommenterer den nettopp fordi det er en dameklokke .
Posørklokke, ikke tøff.
Hvordan blir man det?Ehhh, jo ! Man kan feks bli posør !
Finnes det noe godt fransk ord for selvhøytidelig kverulant?
Hvordan blir man det?
Må man forresten kjenne personen eller holder det å bare vite hva slags klokke vedkommende har for å kunne kalle personen en posør?
Hvor går forresten grensen mellom klokkeinteressert og posør? Er det prisen eller materialet?
@steind - kan du utdype?
@Hammerfjord har forsøkt, men jeg er fortsatt ikke helt sikker på hva han mener...
Men du kan kalle meg en posør uten å kjenne meg?Jeg er overrasket av din kommentar @JoLu.
Jeg begrunner mine utsagnene med noen reel fakter som forsvar, siden jeg var kalt en "skap posør" uten noen riktig grunner fordi ingen kjenner meg personlig her på forum: Hvordan kan det skje?
Må si meg enig @Hammerfjord her....sluttstreken bør trekkes nå!Ja, helt greit med litt diskusjon. Men nå tor jeg at vi har gjort våres poeng om posør meningen
Var jo en harmløs diskusjon kryddret med litt ironi som nå sporer av mot sjikane.
Velger og tro at Hammerfjord har gode hensikter.
God kveld.
Men du kan kalle meg en posør uten å kjenne meg?
Du slår alle under en kam, du Hammerfjord. Det liker jeg ikke, for da er man altfor mye forutinntatt.
Hor går grensen din for å kalle andre en posør på et forum, uten å kjenne personen? Pris, klokkemerke eller materiale?
Må si meg enig @Hammerfjord her....sluttstreken bør trekkes nå!
Var jo en harmløs diskusjon kryddret med litt ironi som nå sporer av mot sjikane.
Velger og tro at Hammerfjord har gode hensikter.
God kveld.
Alle går helt amok fordi jeg sagt "Du" i sted av "Mann" til @Rød… Hufff… Jaja,jeg forklarte meg.
Skal nok starte å skrive engelsk da???
Don't feed the troll(s)
Har vært på tur med mobil og "read-only" (dvs unger rundt beina hele tiden), så kommer sent til ballet her.
Men @crown guard, du snakker om Rolex Sea-dweller Deepsea her? Just checkin'
Takk for det @TomB… Fordømmelser går fort der…
Bare les igjen… Jeg forklarte meg.