Post din dykkerfamilie

Medlem
30. okt. 2010
Et lite firkløver, men to av dem er pensjonert fra tjenste under vann...

Hvordan ser ditt dykkerfamiliebilde ut?

Pensjonerte

Siden jeg ikke dykker er det greit med to pensjonister ;)
Halvtvillinger fra 1970; Rolex 5513 og Tudor 7021 Snowflake
0902b.jpg

Har en forkjærlighet for divers.

Hvilken Doxa er det der? Vanskelig å se på bildet :) Kan se litt ut som en vintage 300? Isåfall kjenner jeg misunnelsen komme krypende ;)
Ser også ut som om du har den på Omega-mesh?

Her er mine to..har ikke noe familiebilde av begge to sammen..

Omega Seamaster 2255.80 "Electric Blue"

IMG_0046.jpg

Doxa 750T GMT Professional

DSC_0012.jpg

Bullit: mye pænt. Jeg har selv en msar på listen. Har vært en enorm gjennomtrekk av divers her i huset... Helson er den sprøeste jeg har hatt. Klokke som veier 1/4 kg...hiffameg...

Semmern: electric blue og doxa er flotte ur!

Oooo. Masse pent her. Liker spesiel godt G-SAR Maple Leaf klokka til Bullit. :D

Da er det bare å vente på at noen poster bilde av en Omega Ploprof da.

Valget stod mellom Panerai og Plofrof når jeg handlet nå sist, ploprofen er sykt fet på mesh. Den ultimate sommer-beater.

Ja, den var stilig :)

Er artig med det, når man først har blitt fullstendig bitt av klokkebasillen kan en klokke til $100 fort trigge de samme samlemusklene som en til $5000, hvertfall når man snakker om impulskjøp ;) Har også en Tissot Visodate Heritage som jeg betalte $450 for, som får veldig mye tid på håndleddet, en perfekt billig dressklokke som ser mange hundre dollar dyrere ut enn den egentlig er.

EdselDiary.jpg

Er artig med det, når man først har blitt fullstendig bitt av klokkebasillen kan en klokke til $100 fort trigge de samme samlemusklene som en til $5000, hvertfall når man snakker om impulskjøp ;)

Helt enig. Visodaten er et godt eksempel på at man ikke trenger å betale allverden for en flott klokke. Lykke til med kjøp av Edsel, forresten. Det har vært noen kjedelige modeller fra Ford i det siste, men denne gang tror jeg virkelig de har klart å finne akkurat det markedet vil ha.