Post din dykkerfamilie

Og venne seg av med dialekt skriving som jeg har gjort de siste 15 åran kan bli litt for omfattende og vil nok ta litt tid,men når det kommer til vanlig norsk gramatikk som stor bokstav og div tengnsettinger tar jeg kritikk og lover forbedring.hehehe.

;)

web.jpg

Hvilken caliber som står i den ocean 7?
Skjønne ikke hvorfor de har laget en identisk etterligning av ploprofen?men,men.
Uansett har du ei fin samling med dykkerur her og personelig digge æ den paneraien din og er nok også mitt neste klokkekjøp.

Det er ETA 2824-2 eller et Sellita SW-200 (som er akkurat makent 2824-2.. patenten har gått ut på 2824). Etter hva jeg har lest, så startet Ocean7 på arbeidet med sin homage FØR Omega kom med sin re-release.. Ingen visste at Omega skulle slippe ny PloProf.

Som du ser så har Ocean7 nærmest identisk utseende med vintage PloProf.

Min dykkerfamilie består av to dykkere. Ingen av de har sett vann i særlig grad, men jeg synes vanntettheten er både betryggende og fasinerende:)
5434ce1a-c891-066e.jpg

Æsj, jeg var å prøvde denne idag. Og den satt jo PERFEKT. Pokker. Jeg som håpet den ikke skulle kle meg.

Den kan være stor og klupete,men sitter som ei kule selv på tynne håndledd.
Løp og kjøp,man gjør lite med masse pæng på konto vist man ikke har levd ut livet og koset deg.

En liten ting jalla_mann, hadde det vært mulig å ikke skrive dialekt? Mulig bare det er meg, men jeg synes det er litt klønete å lese hva du skriver.

Det är ju det jag försökt få forumet förstå hela tiden.. Det officiella språket här är svenska!:cool:

Her er mine - ny Rolex Sea Dweller denne uken!

_DSC0072.JPG

Øverst fra venstre: Seiko 6309, Rolex sea dweller
Nederst fra venstre: Sinn UX, Sinn U2, Seiko 7549-7009 Tuna, Seiko 6306

_DSC0075.JPG

Favorittene

Bra omløpshastighet her på sona...

Juice: kan jeg endre navn til Romega!?? Har visst ingen Heuer dykkere lenger :(

diver2.jpg

diver4.jpg

diver5f.jpg

Oi oi, lækkert Heuer. Spesielt svak for Rolexene, Omegaene og Tudoren :D

Kan ikke du orge et Trønder GTG i Trondheim snart?