Ser Urverket får kritikk her. Ønsker å balansere dette litt. Deler derfor denne bestillingen siden jeg har handlet der og hatt en meget god opplevelse. Jeg hadde tittet litt på Rolex 116000 en periode og følte at prisen var god, Skal legge ut bilder av den ved anledning men den har sittet nærmest permanent på mors håndledd siden kjøp
(under forutsetning av at hun skal gi den videre til min datter om ca 20 års tid
) Var skeptisk til om de ville levere tidsnok og til avtalt pris siden jeg syntes dealen var veldig god og ingen i Norge var i nærheten av å gi meg det samme tilbudet. (Dagen etter min bestilling satt de forøvrig opp prisen med tusen kr og i dag er prisen 38kpluss.)Veil pris på det tidspunktet jeg kjøpte var 39500. Hadde løpende kontakt med urverket.no og en ukes tid før "fristen" fikk jeg bekreftet at klokka var på vei. Både pris og kundeservice var veldig bra synes jeg!
Kan for ordens skyld nevne at jeg ikke har noen interesser i Urverket.no overhodet, ei heller kjenner jeg noen som har det. Beklager til slutt om innlegget er litt rotete. Det er skrevet på iphone uten briller
Ordrenr.: 147030
Dato: måndag 27 oktober, 2014
Hei. Jeg ønsker å gi denne klokken i gave til min datter på hennes
bursdag xxx desember. Dersom dere vet dere ikke klarer å skaffe den innen den
tid hadde jeg satt pris på beskjed innen 28 nov. Vil da vurdere å kjøpe den et annet sted. Mvh xxx xxx
Varer
------------------------------------------------------
1 x Rolex Oyster Perpetual Blå/Stål Ø36 mm (116000/7) = 32.695,-
------------------------------------------------------
Orderkostnad: 32.695,-
Leveres til deg (FedEx Economy): 0,-
Fakturagebyr: 29,-
Total: 32.724,-