RELOX ursamling, historier og skrøner

Skikkelig lekkert relox! Fikk bare lest på telefonen her nå. Gleder meg til å få sett bildene på større skjerm i morgen!

Elsker denne tråden. Rett og slett nydelige klokker og kjempeflotte bilder Relox! :)

Klokker etter min smak! Liker alle meget godt, også den noe utskjelte nye exploreren. Du tar også flotte bilder og skriver godt, takk for titten. :)

Oppdatering 9. August 2012
En milepæl i min klokkemani; endelig tikket det inn en IWC Ingenieur som jeg så altfor lenge har lurt fram og tilbake på. Klokken er solid og oser av kvalitet. Gentas 70 talldesign skinner klart igjennom og de rette kantene er rett og slett herlig dynamisk og spennende. Skal skrive litt fyldigere etterhvert.; )
dsc3795c.jpg

Update

Oppdatering 7. mars 2013
Det har vært en stund siden siste oppdatering. Etter 2 1/2 år som medlem her inne har jeg landet på følgende knippe klokker som jeg er fornøyd med:
1. Explorer II POLAR, er forbeholdt min datter av samme årgang
dsc4051h.jpg

img20120626115419.jpg

2. Sub 5513 - oppussingsprosjektet. Er min dagligklokke, umulig å bli lei
dsc4049h.jpg

dsc3145o.jpg

3. 11610LV, er forbeholdt min sønn med sammen årgang
dsc4725s.jpg

4. Datejust 1603 - Skal på spa og restaurering.
dsc4760l.jpg

5. IWC Ingenieur 3227-01 (ikke noe titan og AMG greier her i gården...)
Min desidert flotteste av alle som i grunn er alt jeg leter etter i en klokke. Samtidig er den heller ikke "allmannseie" som sub, uten at jeg rakker ned på noe eller noen!!

dsc4881h.jpg

6. Seiko spork - Til trening og fysisk utfoldelse. Tåler MASSE!
seiko_front_2.jpg

Føler meg derfor veldig fornøyd så langt og tror på sikt at jeg skal klare meg med 3 klokker i rotasjon!

Fin samling Relox! Tre er et fornuftig antall i mitt hode også. Nå har du vel "låst av" to i noen år, så det blir spennende å se hvilken som får være igjen av de andre :)

Jeg gråter meg til søvne over salg av Spork så alltfor ofte
De andre, goes without saying, er jo bare nydelige!