- Medlem
- 30. okt. 2010
Sporken blir så lenger den holder ja Har vært med på så mye at den snart er en del av megJeg gråter meg til søvne over salg av Spork så alltfor ofte
De andre, goes without saying, er jo bare nydelige!
Takk, du har jo noen godsaker på lur du også!Flott samling! Liker hele gjengen
Takk for det, du besitter jo selv den "gode kjerne" av arten Rolex.Nydelig samling Relox!
Det er den, for ikke å snakke om i virkeligheten Denne håper jeg virkelig får bli.Ingenieuren er nydelig!
Takk Minute, det samme gjelder din vei også!Du verden, her var det både flotte klokker, flotte bilder og flott tekst.
Gratulerer med alle sammen.
Kunsten er jo å glede seg over det man har og ikke stadig hige etter noe nytt, men er det mulig? tjaaaaa...Solid samling du har der.
Fin samling Relox! Tre er et fornuftig antall i mitt hode også. Nå har du vel "låst av" to i noen år, så det blir spennende å se hvilken som får være igjen av de andre
Har en datter til som jeg hadde en seadweller til, men fant ut at jeg måtte finne en litt mer "femi" variant. Får se hva det blir. Noen som har et forslag til en 2009 variant? -Explorer 1 er vel kanskje det opplagte?
5513 er helt klart klokken som sitter best på armen, har et enkelt uttrykk og som er veldig lett å like. Sexi-plexi hjelper godt. Er bare sjarm å ta en puss en gang i blantSterk samling det der. Spesielt svak for 5513