Skjønner det. Ville bare fucke opp stemningenJa, ganske mange. Meg selv inkludert. Like moro hvert år
Skjønner det. Ville bare fucke opp stemningenJa, ganske mange. Meg selv inkludert. Like moro hvert år
Var kl 12.00 i fjor.Slippes nyhetene i det klokka viser 00:00 på Rolex.com? Eller må vi vente til formiddagen?
Ja og faktisk mer nå enn når man fikk kjøpe de.Er det virkelig noen som gleder seg til dette?
Det eneste som er litt spennende hvis denne holder vann er hva slags variant GMT-masteren blir. Grønn og svart, Coke, eller helt sort med rød gmt-viser. Ellers var det lite å hoppe i taket av her. Yachtmasteren i 42mm kommer sikkert i gull eller rosé siden den allerede er i hvitt.
Det eneste som er litt spennende hvis denne holder vann er hva slags variant GMT-masteren blir. Grønn og svart, Coke, eller helt sort med rød gmt-viser. Ellers var det lite å hoppe i taket av her. Yachtmasteren i 42mm kommer sikkert i gull eller rosé siden den allerede er i hvitt.
Bezelen ser kanskje litt annerledes ut enn på Ceramic?Ser ut som det fra Tudor blir mest spennende ut i fra dette. Hva er Black Bay Pro mon tro?
Jeg gjetter at de lanserer air king i titan for å gjøre den litt mer interessant enn den har vært og forbeholder 42mm-serien av YM-serien til edle metaller.
Det har vært en del spekulasjoner rundt fysisk størrelse på verket og at det ikke vil passe i en 39mm kasse (spesielt ikke som er markant tynnere enn i dag), så blir spennende å se hva som kommer! Det betyr jo enten nytt verk eller at de har klart å gjøre noen skikkelige triks.Håper New Tudor GMT er 39mm.