Rolex 2025: Spådommer for årets nyheter.

Uææhh. Land-Dweller-bildet har jo samme urskivemønster som Rolex sin offisielle YT-video.
Presentasjon2.png

• Liker
Reaksjoner: Fjordseiko
Syloxi er et Rolex' brandname for en balansefjær de introduserte i noen damemodeller i 2014. Alle herremodellene har brukt Parachrom balansefjær - kanskje frem til nå.

Ellers enig at det er flere holdepunkter for en helt ny klokkemodell - ihvertfall en ny lenke. Videoen av urverket viser noe som "tikker/skipper" men med mer mekansike deler i kontinuerlig bevegelse i bakgrunnen. Så tror neppe det er en quartz. Får vi se en ny variant av dead beat seconds a'la Rolex’s ref. 6556 "Tru-Beat"?

• Liker
Reaksjoner: Fjordseiko
Lenken og kasse/skive ser jo ut som den tidligere spådde land-dwelleren. Dette støtter jo opp under at det kanskje er hold i de tidligere lekkede bildene ..
Fascinerende. Lurer på hva «forretningsideen» til Land-Dweller i så fall kommer til å bli… Er vel mange Rolex’er som funker bra til land-dwelling :)

Jeg kjenner det helt greit at jeg har det jeg har lyst på i bestilling også kan hele hysteriet bare fly forbi.
Som nevnt lenger opp i tråden så kan man nesten begynne å tro de bildene som verserte er reelle.
Men den lenken så jo faktisk litt spennende ut, hadde vært litt artig hvis de kom med en oysterquartz igjen.

Redigert:
Håper "lekkasjene" er reelle, for da sparer man penger. Alle de som er "avbildet" ser jo ut som takras.

Sprite med grønn skive kommer i hvitt gull. Litt skuffende at det er jubileumsmodellen isåfall, med mindre de drar noe helt annet opp av hatten uten å tease først.