Rolex har slettet teaseren for WG sprite nå, de skjønte vel at de dummet seg ut når de viste kronen.
Ja, skulle til å spørre om det. Fant den ingen plass. Hvor lå teaseren for "WG sprite" ?
Rolex har slettet teaseren for WG sprite nå, de skjønte vel at de dummet seg ut når de viste kronen.
Rolex la ut en ny teaser i dag tidlig hvor kronen var helt tydelig på Sprite. Etter noen timer slettet de hele teaseren fra nettsidene side.Ja, skulle til å spørre om det. Fant den ingen plass. Hvor lå teasere for "WG sprite" ?
Rolex la ut en ny teaser i dag tidlig hvor kronen var helt tydelig på Sprite. Etter noen timer slettet de hele teaseren fra nettsidene side.
En plommefarget skive med diamanter, vil tippe til en damemodell eller dd36, en gulllenke antagelig tilhørende Sky-Dweller med jubelee, en annen vinkel på land-dweller og en 1908 med komplikasjoner.Aha. Se det ja. Var det noe annet spennende i denne slettede teaseren som kom frem?
Godt observert.Se det, man lærer så lenge man lever. Tror fortsatt det er hvitt gull. Ser for blank ut til å være titan tror jeg.
Edit: Det er hvitt gull, titan "smiler" mens WG er helt horisontal.
Aha. Se det ja. Var det noe annet spennende i denne slettede teaseren som kom frem?
Med mindre dette er et planlagt stunt så burde de nok vurdere det ja. Lekkasjen kom jo veldig tidlig i år.Virker som et trendskifte i lekkasjene i år sammenlignet med tidligere år, da de bildene som kom ut for en stund siden i mars virker å være bilder tatt av forhåndsproduserte teaser-reels. Kan det bety at Rolex ikke lager disse reels inhouse, men at de tydeligvis burde gjøre det fra neste år...
Nå blir jeg fornærmet.Damemodell?
Liten tykkas det der.Vis vedlegg 395896
Denne da?
Du sier at den klokken er 48mm og ca 25mm tykk?Nå blir jeg fornærmet.
For det er hånden min som står på filmen![]()
Det er nok langt på vei Rolex sin versjon av sporty dressklokke med integrert lenke. Men jeg er nesten mer gira på det potensielle urverket som sitter i den, som revolution snakket om i YT-videoen fra i gårSynes den ser ganske så fresh ut jeg. Fine proposisjoner, nydelig lenke og åpent innsyn. En jålete Explorer eller sporty Datejust![]()