Merkelig hvor lite denne klokken har blitt diskutert her på sonen utenom et par referanser fra Baselworld-tråden. På TRF ble klokka diskutert grundig en periode, og flere mente de skulle kjøpe den. Gleder meg til første unboxing
Det var jo mange som ønsket seg en GMT II pepsi til årets Baselworld, men etter at Rolex annonserte den i hvitt gull har det vært veldig stille rundt klokka her på forumet. Mon tro om skuffelsen er stor for mange? Meg inkludert.
Jeg lurer litt på hvordan det kommer til å bli med denne klokken. Jeg irriterer meg litt over at Rolex valgte å slippe denne i hvitt gull. Ikke fordi klokken i seg selv ikke er vakker, for det er den, men det blir svært mye vanskeligere å forsvare kjøpet. I hvertfall for samvittigheten og lommeboken.
På den annen side er jo en sports-Rolex i hvitt gull veldig stealth da. Kun kjennere og du selv som skjønner hva det dreier seg om. Jeg synes det er en svært attraktiv tanke. Jeg har ikke et stort behov for å gå med gullklokke da det ikke kler stilen min, men følelsen av gull på armen har jeg ikke noe imot. Her kommer den nye pepsien inn. Det er også dette som gjør smurfen så interessant i mine øyne.
Det var nå litt av mine tanker rundt dette vidunderet som jeg er sikker på mange har synspunkter på. Håper på en god diskusjon
[video=youtube;p4SpOwHr_Bg]https://www.youtube.com/watch?v=p4SpOwHr_Bg[/video]