Rolex prislisten 2014 - noen som har denne?

Ja ...ifølge denne listen så ligger feks en SS Daytona 116520 på 99.261,-nok,
og en 116610LN på intet mindre enn 65.279,-nok
og Expl II 216570 på friske 62.467,-

Om det stemmer så blir det jo interessant dersom Bjerke skal legge på yttligere 10% grunnet lav kronekurs som de har varslet ...

Ja ...ifølge denne listen så ligger feks en SS Daytona 116520 på 99.261,-nok,
og en 116610LN på intet mindre enn 65.279,-nok
og Expl II 216570 på friske 62.467,-

Om det stemmer så blir det jo interessant dersom Bjerke skal legge på yttligere 10% grunnet lav kronekurs som de har varslet ...

Dette betyr i så fall at 116520 har hatt en prisøkning på rundt 20k det siste året. Det er så hinsides..

Tydeligvis dumt å selge 2 Daytonaer ila. 2014...

Som jeg har sagt før, nå koster Rolex mer enn det smaker. Ikke mange år siden jeg kjøpte en ny 116610LV for rundt 50k hos Jørgensen. (Mange vil sikkert mene at det også var galskap)

Som jeg har sagt før, nå koster Rolex mer enn det smaker. Ikke mange år siden jeg kjøpte en ny 116610LV for rundt 50k hos Jørgensen. (Mange vil sikkert mene at det også var galskap)

Mulig jeg beveger meg ut på tynn is nå, men etter å ha prøvd de fleste norske AD'er innen dette merket, er mine erfaringer at denne nevnte, klart ligger et hestehode foran de andre m.h.t. service og imøtekommenhet! :cool:

Når han skal selge ja...et år senere når du lurer på prisen for å bytte skive, et ekstra ledd eller noe som ikke ligger noe penger i, får du en kald skulder og "skal sjekke" og så hører du aldri noe mer. Han var min faste AD på flere Rolexer. Ikke nå lenger.

Når han skal selge ja...et år senere når du lurer på prisen for å bytte skive, et ekstra ledd eller noe som ikke ligger noe penger i, får du en kald skulder og "skal sjekke" og så hører du aldri noe mer. Han var min faste AD på flere Rolexer. Ikke nå lenger.

Men du er vel ferdig med Rolex? Er det ikke Patek som gjelder?

Muligens dette kan ha skjedd, jeg har mottsatt erfaring.....
Men som regel, er det alltid unntak.
:rolleyes: