Rolex prislisten 2014 - noen som har denne?

Om den kommer, så vil keramisk bezel Daytona SS koste 140k - minst? Skal vi tippe at du får den til 139 900 hos Lervik? :p

Fra Japans økninger på de ulike modellene:

20831771bq.jpg

Noen som vet om valutaendringen er året eneste prisstigning eller kommer de obligatoriske 5-10% i tillegg?

Jeg sjekket ut prisene for en Explorer II i april 2014 og gjorde det samme for noen dager siden. Forskjellen var kr 11 000...

Drøyt

/TF

Noen som vet om valutaendringen er året eneste prisstigning eller kommer de obligatoriske 5-10% i tillegg?

Diskutert litt i denne tråden http://www.tidssonen.no/forum/sikker-handel-25/prisendring-pga-svak-norsk-krone-27397/
Sakset derfra:
Var på bjerke igår og fikk dette: på nyåret kommer prisene til å stige et sted mellom 7 og 10%. Hvis det fortsetter med denne kursen vil det også komme den årlige prisjustering ved baselworld. Men hvis kursen går tilbake igjen vil rolex ikke sette opp prisen ved baselworld.
Det var dette jeg fikk høre av de ansatte på bjerke.

Det er hva man kaller saftig:)

Snakket med Urmaker Jørgensen i går og han sa at prisjusteringen var nå gjeldende. Fikk inntrykk av at
de forskjellige modellene hadde forskjellige påslag(Rolex). Jeg skal be om å få tilsendt den nye prislisten.

En bekjent av meg, med mange kontakter i bransjen, har klart å få tak i denne særdeles konfidensielle prisstatistikken, som nå sirkulerer blant ADene i landet... Her er det bare å hamstre, gutter og jenter!!