Rolex prislisten 2014 - noen som har denne?

Skulle kjøpt i Amsterdam når jeg var der nå. 7066 euro for Seadweller og 8181 for Deepsea. :eek:
Var visst ikke så vrient å få til en rabatt heller, i motsetning til enkelte AD her:p

Besøkte Bjerke i dag og de kunne fortelle meg at de kom til å justere prisene med 9% f.o.m 1. februar. Så har en drøy måned på å bestemme meg hva jeg skal ha neste gang :mrgreen:

Men er det å vente at de viderefører en listepris for en modell de ikke har på lager ved bestiling nå?

Men er det å vente at de viderefører en listepris for en modell de ikke har på lager ved bestiling nå?

Det er nok lite sannsynlig med mindre du har inngått en skriftlig avtale på pris. Etter hva jeg hører så er allerede prisjusteringen implementert - fint om noen kan bekrefte om dette stemmer?

Urverket har nå satt opp prisene på Rolex. Sub date koster nå 66 og Hulk kommer på 72. Det sier vel noe om hva offisielle priser blir fremover!

Urverket har nå satt opp prisene på Rolex. Sub date koster nå 66 og Hulk kommer på 72. Det sier vel noe om hva offisielle priser blir fremover!

Fascinerende.. 20. mars 2014 kjøpte jeg en 116610LV hos Bjerke. Betalte da 62k (og jamret meg i grunn over det), men fikk med en winder til en verdi av NOK 3000.

Interessant @Trymulf! Jeg kjøpte selv en 116610LN på Bjerke i mai 2013 til 55k. Gikk dog glipp av winderen ;)

Redigert av en moderator:
Jeg kan bekrefte at det er nye priser som gjelder for modeller i bestilling. Med dette sagt er de fleste "sportsmodellene" utsolgt i butikkene rundt om i landet.
Må si det var en god deal @Trymulf, for da jeg var hos Bjerke i Juli 2014 skulle de ha litt i overkant av 66K for 116610LV. Jeg endte opp med en BLNR til ca. 65K uten winder, spurte t.o.m. pent om det var rom for forhandlinger.

Jeg kan bekrefte at det er nye priser som gjelder for modeller i bestilling. Med dette sagt er de fleste "sportsmodellene" utsolgt i butikkene rundt om i landet.
Må si det var en god deal @Trymulf, for da jeg var hos Bjerke i Juli 2014 skulle de ha litt i overkant av 66K for 116610LV. Jeg endte med en opp med en BLNR til ca. 65K uten winder, spurte t.o.m. pent om det var rom for forhandlinger.

Heh, skal sies at jeg (helt tilfeldig) handlet uken før nevnte prisstigning til 66k. Rom for forhandlinger + Rolex sportsmodeller er vel blitt et sjeldnere og sjeldnere fenomen ;)

Fascinerende.. 20. mars 2014 kjøpte jeg en 116610LV hos Bjerke. Betalte da 62k (og jamret meg i grunn over det), men fikk med en winder til en verdi av NOK 3000.

Bestilte en LV på Askeland for under to uker siden. Klarte få den ned til 59k :)

Tror de angrer nå, for tre dager etter kom valutasjokket.

Japan er støvsugd for BLNR. :mrgreen:

attachment.php

Har fått vite i dag at prisene på Rolex går opp 8% hos norske forhandlere fra 1 februar.

Nei Sponon, prislistene er ikke kommet enda, men Lervik Ur hadde fått bekreftet denne økningen i dag.

Storartet. Da ble det ikke så gale som det hørtes ut som :)

Bjerke på KJH så for seg 15-20% økning når jeg ringte tidligere denne uken. Askeland mente det var 9%. Greit å få det verifisert :)