Ja så sannelig. Tror rett og slett det er der Jocke sin 16610 som han har moddet til en LV. Hans har i allefall lug holes.Lugholes jo, veldig pent, men her er det noe muffens
Vis vedlegg 15063 Plukket opp denne i helgen. Hva mener ekspertene?
Takk! Dette er en norsk 88 modellSer fin ut den, en sen 5513 med en skive som begynner å krakelere. Fin patina på Tritiumen var det også.
Gratulerer med flott Semi Vintage
Takk! Dette er en norsk 88 modell
Tidlig white-gold som har krakkelert skive og har fått beholdt denne, AD pleide å bytte disse tidlige skivene på service. Det begynner å bli sjeldent med disse "Spider-dials". Fin patina - gratulerer.Vis vedlegg 15063 Plukket opp denne i helgen. Hva mener ekspertene?
Det var en veldig fin farge. Hva er dette for en rem og hvor kan den kjøpes?
http://www.yellys.ch/zub/zub-eulit.htmlDet var en veldig fin farge. Hva er dette for en rem og hvor kan den kjøpes?
Ærlig spørsmål: Hvor mange grader og hvor lenge var inserten i stekeovnen? Spør fordi jeg liker resultatet - at den har fått brun tint.
Ærlig spørsmål: Hvor mange grader og hvor lenge var inserten i stekeovnen? Spør fordi jeg liker resultatet - at den har fått brun tint.
Hvis lyset gjør at den de facto IKKE er brun, så er spørsmålet mitt ikke relevant.
Fra anerkjent bruker - som har "stekt en insert":