Rolex Submariner Appreciation tråd

Dagens :) Tenker det blir gummireim på denne til sommeren. Helorange rubberB kanskje. Eller Everest. Med vanlig spenne. Har 2 rubberB til clasp fra før til Polaren. Har aldri prøvd Everest. Hva tenker folk? Skal jeg holde på rubberB eller er Everest verdt å prøve?

IMG_9887.JPG
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta og Preacher
Everest er verdt å prøve, desidert den beste gummiremmen jeg har prøvd (uten å ha prøvd RubberB)

Dagens :) Tenker det blir gummireim på denne til sommeren. Helorange rubberB kanskje. Eller Everest. Med vanlig spenne. Har 2 rubberB til clasp fra før til Polaren. Har aldri prøvd Everest. Hva tenker folk? Skal jeg holde på rubberB eller er Everest verdt å prøve?

Vis vedlegg 32281
 
Designet er jo pent på begge, de har fått til ett design som ser ut som det hører til Rolex.

Sannsynligvis er det smak og behag som skiller disse, men begge høster mye skryt

IMG_5230.JPG


Har hørt noe om at den er litt mykere. Kan nok stemme. Men liker designet til rubberB.
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
IMG_0089.PNG
Designet er jo pent på begge, de har fått til ett design som ser ut som det hører til Rolex.

Sannsynligvis er det smak og behag som skiller disse, men begge høster mye skryt

Vis vedlegg 32348
Begge er fine uten tvil. Det jeg liker med rubberb er den kanten som skrår litt innover. Og at de kan fåes med 2 farger. Stripe i midten med annen farge. De er veldig kule. Slik har vel ikke Everest.
 
Noen som vet hvorfor grønn Submariner er priset til kr 80.600 på rolex.com - mens svart Submariner er priset til kr 75.900 ?

Det er da to identiske klokker på alle måter bortsett fra fargen?
 
Joda, men det er en jubileumsmodell og de bruker gull i fremstillingen av grønnfargen mener jeg å ha lest.
Og det er perler for svin.. Det er dønn samme klokken, og om noe gjør det grønne at klokken ser helt forj****g ut. I hvert fall ikke verdt et premium på 5k. Imho.