- Medlem
- 8. april 2012
Vakkert!Kermit med sort insert er bare så digg. De deilige maxiplotta kommer så godt frem.
Blir det faktisk forskjell på kermit med sort bezel, og vanlig sort sub?
Vakkert!Kermit med sort insert er bare så digg. De deilige maxiplotta kommer så godt frem.
Beklager, jeg er helt sikker heeelt fjern nå. Forskjellen på sub, og andre modeller ser jeg, men forskjellen på kermit sub, og sort sub?Alt ser likt ut for enkelte...
Her er minst fire kjappe ting som er ulike:
Og non-Sub...
...Forskjellen på sub, og andre modeller ser jeg, men forskjellen på kermit sub, og sort sub?
Skal ta frem forstørrelsesglasset. Jeg trodde forskjellen ble mindre etter den nye sub-en. Blant annet forstørrelsen på datoen var vel den gang ny, men lik dagens sub. Skal Google Uansett, vakker!DA ser
Ser du det ene - så ser du også det andre.
Skal ta frem forstørrelsesglasset. Jeg trodde forskjellen ble mindre etter den nye sub-en. Blant annet forstørrelsen på datoen var vel den gang ny, men lik dagens sub. Skal Google Uansett, vakker!
16610LV med sort insert versus 116610LN:
Mao. er det en haug av forskjeller uten lupe - men i det store og hele er forskjellene små - heldigvis, da en Submariner har sin egenart innen design.
- Crown guards på sistnevnte er mye større
- AR under cyclops finnes på sistnevnte (selv om de aller, aller siste 16610LV påstås å ha AR under cyclops)
- Bredden på lugs på sistnevnte er vesentlig bredere
- Lenka 97200 på sistnevnte er anderledes enn 93250-lenka på en del områder
- Enkelte hevder at størrelsen på de runde plotta på 16610LV er hakket større i areal ann på den nyere 116610LN
- REHAUT
- m.fl.
16610 vs 16610LV er det bare minuttviser og skive som er ulik eller?16610LV med sort insert versus 116610LN:
Mao. er det en haug av forskjeller uten lupe - men i det store og hele er forskjellene små - heldigvis, da en Submariner har sin egenart innen design.
- Crown guards på sistnevnte er mye større
- AR under cyclops finnes på sistnevnte (selv om de aller, aller siste 16610LV påstås å ha AR under cyclops)
- Bredden på lugs på sistnevnte er vesentlig bredere
- Lenka 97200 på sistnevnte er anderledes enn 93250-lenka på en del områder
- Enkelte hevder at størrelsen på de runde plotta på 16610LV er hakket større i areal ann på den nyere 116610LN
- REHAUT
- m.fl.
Ja. Itillegg til farge på bezel.16610 vs 16610LV er det bare minuttviser og skive som er ulik eller?
Men forskjellen er ganske betydelig sett side om side, markørene ser litt puslete ut på vanlig sub IMHO, maxi dial har en mye finere symmetri.16610 vs 16610LV er det bare minuttviser og skive som er ulik eller?
Syns de slanke viserne er sexy på 16610. Men ja 16610LV med større markører og viser er kjempefin. Liker den spesielt godt med svart bezel. Kunne godt vært en modell de hadde kjørt.Men forskjellen er ganske betydelig sett side om side, markørene ser litt puslete ut på vanlig sub IMHO, maxi dial har en mye finere symmetri.