Da lenken på min GMT røk mellom leddene, fikk jeg tilbakemelding fra Bjerke at dette var noe de ikke kunne fikse. Min stemme går derfor til Klokkeland som ordnet dette lett som en plettJeg har fått inn i hodet at jeg må få sjekket lenken på min 22 år gamle GMT-Master. Grunnen er at jeg så at barettene så litt slitne ut. Da tenker jeg at pinsene som holder leddene sammen også kan være slitne. Jeg liker å bruke klokkene mine, men jeg merker at jeg er litt forsiktig med denne gamlingen. Sånn skal det jo ikke være
Har noen tips til hvem som kan ta en sjekk av lenken? Hvem er å foretrekke Bjerke eller Klokkeland. Min bror strammet opp sin jubilee hos Klokkeland hvor resultatet ble særdeles bra, men jeg tenker ikke oppstramming. Jeg tenker egentlig kun sjekk og evt utbytting av pins og baretter.
Håper Sonen er med meg i dag
Noen som vet om bb36 er hyllevare i Oslo?
Kanskje. Er usikker på størrelsen, så må prøve den på armen før jeg ev. kjøper.Intr i pen brukt?
Fra FB-gruppen Danske Urtosser:
Snart(/nå) den eneste måten å få prøvd en sports-Rolex før bestilling
Jeg var innom Bjerke Nedre Slottsgate for 3-4 uker siden, mulig pluss et par uker, og da hadde de blå BB36 i butikk.Lurer på samme. Har BB36 med blå skive ankommet butikkene? Sett nada av den.
Hadde denne gått greit igjennom en "Er den fake?" post hvis han fjernet saksen og bladet?
Det er vel slik hos posten at "dersom en utenlandsk klokke kommer gjennom tollen uten tollpapirer så blir den destruert som fake". Det kan jo vise seg å være en veldig god politikk for å fremskaffe "kortreiste klokker".
8
Når den da destrueres, sorteres den som stål eller papir?
Har hørt det samme ca 5%Ryktene sier at Rolex setter opp prisene fra første oktober...