Et lite utdrag:Ha, ha - fortsatt 80,6K for en grønn Sub her.
Et lite utdrag:Ha, ha - fortsatt 80,6K for en grønn Sub her.
Ja, ser at Rootbeer TT går opp med 19,2 prosent. Vel, har man råd til 125k så har man vel råd til 149kOj - der kom prisene @eidehelg. Syke greier. For et påslag. Ja, ja - om 2 måneder er dette the new normal.
Ja. Jeg tok skammelig feil. Jeg er i sjokk - og det er ikke etter smellet fra fyrverkeriet. 18% er solide greier.Hmm.. Da var informasjonen min riktig altså @Loevhagen
+1Jeg fikk med bezel beskytter rett før jul, men ikke hvit ytterpapp.
Ny praksis?
Noen dager før jul fikk en venn av meg telefon fra Bjerke i KJ om at GMT-master II'en hans var ankommet. Endelig skulle han få sin etterlengtede Batman. Spesielt Jubileelenken gledet han seg mye til.....
Etter tilpasning og betaling ble klokken overlevert uten bezel beskytter og uten ytre (hvit) pappeske! Dette var ny praksis for bl.a. redusere videresalg! Latterlig, IMHO!
Noen med tilsvarende erfaringer?
Vis vedlegg 175781
Siste års kjør som du kaller det er jo ene og alene skapt av invistorer som skal bruke Rolex som en invistering og tjene mest mulig på urene. Så fordi du er lei av folk som ødelegger for andre med å ha rent økonomiske motiver bak eierskap av Rolex skal du selge, men du gjør som alle invistorer og venter på prisjusteringen for å skvise mest mulig penger ut av salget Håper du legger deg under invistorenes "markedspris" da, om ikke, hypocrisy thy name is KMK9000.