Vis vedlegg 183380
Viktig med variasjon i samlingen. Blir fort kjedelig hvis klokkene blir for like.
En fargeblinds enigma
Vis vedlegg 183380
Viktig med variasjon i samlingen. Blir fort kjedelig hvis klokkene blir for like.
Would using a soft toothbrush harm the stainless steel finish by scratching it or leaving unwanted marks? If so, would a baby's soft toothbrush scratch it too?
Har reagert på det samme en del ganger, og lurer på om folk er riktig skrudd sammen når man poster en tråd med spørsmålet «kjøpt ny sub, ok å vaske hendene med klokken på?».Jeg tror jeg har funnet klokkeverdenens diametrale motsetning til @Tom Henriksen.
https://www.rolexforums.com/showthread.php?t=725157
Øynene mine triller bakover i hodet om jeg himler mer nå. Er det mulig.
Eller at det fremdeles sitter på noe plast. Så man tar bare av halvparten av plasten før klokken brukes?Jeg lurer på om enkelte bruker klokkene sine i det hele tatt. Ser ganske ofte klokker til salgs som er både to og tre år gamle som knapt har hairlines på låsen.
Har reagert på det samme en del ganger, og lurer på om folk er riktig skrudd sammen når man poster en tråd med spørsmålet «kjøpt ny sub, ok å vaske hendene med klokken på?».
Vil også si at TRF har tapt seg veldig - er jo bare incoming tråder.
Vis vedlegg 184139Vis vedlegg 184140
Her er et utdrag fra en pamflett som fulgte min Datejust fra 1977..
Les den fantastiske og ganske morsomme teksten..
Tror bare Daytona fortsatt vil holde premium pris. Kommer nok en liten korreksjon på de også, men de andre vil falle mot veil. pris er jeg ganske sikker på. Det ryktes om større leveranser og dette er tross alt ikke sjeldne klokker..Ser det er overflod av sportsmodeller i stål på finn.no. De kunstige prisene virker jo ikke til å være bærekraftige? Hva tenker dere?
Ser det er overflod av sportsmodeller i stål på finn.no. De kunstige prisene virker jo ikke til å være bærekraftige? Hva tenker dere?