Rolexcafé – løst og fast om Rolex

Super hersketeknikk for å unngå diskusjon. Mener du jeg har feil?

Kontrer med - føler du deg så truffet?

Vh
Sutrekoppen
Hei @Håk :) Nei, personlig føler jeg meg ikke truffet av karakteristikkene dine: "alt fra 19 åringer til drug-dealere og folk som tar opp lån for å tjene" osv. Du peker på Rolex-eiere som invistorer og andre halv-shady typer. Jeg vil tro de fleste på Tidssonen er milevis fra dette, og derfor synes jeg du bommer fullstendig på målet med den posten her inne. Du og jeg vanker tydeligvis i ulike miljøer, for den type Rolex-eiere du sikter til har jeg aldri møtt.
 
Hei @Håk :) Nei, personlig føler jeg meg ikke truffet av karakteristikkene dine: "alt fra 19 åringer til drug-dealere og folk som tar opp lån for å tjene" osv. Du peker på Rolex-eiere som invistorer og andre halv-shady typer. Jeg vil tro de fleste på Tidssonen er milevis fra dette, og derfor synes jeg du bommer fullstendig på målet med den posten her inne. Du og jeg vanker tydeligvis i ulike miljøer, for den type Rolex-eiere du sikter til har jeg aldri møtt.
Kunne ikke sagt det bedre selv @eidehelg!!
 
  • Liker
Reaksjoner: darkcho og eidehelg
Hei @Håk :) Nei, personlig føler jeg meg ikke truffet av karakteristikkene dine: "alt fra 19 åringer til drug-dealere og folk som tar opp lån for å tjene" osv. Du peker på Rolex-eiere som invistorer og andre halv-shady typer. Jeg vil tro de fleste på Tidssonen er milevis fra dette, og derfor synes jeg du bommer fullstendig på målet med den posten her inne. Du og jeg vanker tydeligvis i ulike miljøer, for den type Rolex-eiere du sikter til har jeg aldri møtt.

Behold rolexene dine. Jeg skrev på TS for å lufte frustrasjonen, ikke for å fornærme noen (da hadde den gått på klokkeriet;)). Og i lys av pandemien har det blitt lite vanking på annet enn nettet og det er vel derfor dette har tydeliggjort seg...
 
4B2D2F27-C436-4A07-A413-996F8194326F.png

Til illustrasjon
 
  • Trist
Reaksjoner: Callahan
Jeg ser poenget ditt, men for egen del overser jeg bare det her. Dette er ikke en del av min verden, og det trenger det heller ikke bli. Er personlig fortsatt veldig stolt av at jeg klarte å sette av penger over lang tid som til slutt ble til en Rolex. Rakk ikke 40-års dagen, men pytt. Ingen av disse vil noen gang forandre på det.
 
i dette tilfellet var det rolexforum norge, men det er vel bare å logge seg av begge først som sist ;)

Slettet facebook fra telefonen for et par måneder siden, har ikke sett meg tilbake siden. Facebook er blitt som Se og Hør, en guilty pleasure som kan være underholdende på venterommet til tannlegen eller hytta nå og da, men ellers best egnet til å spre tendensiøs sladder og å eksponere personer som heller burde vært skjermet for store publikum.
 
«The posts invariably earn favourable or admiring responses and the member can then bask in the warm glow of satisfaction and a sense of bolstered status within the community.»

Joda ........

Og der tok han samtlige "vis oss din, appreciation eller hvilken klokke bruker du i dette femtosekundet" tråder på kornet.
 
Velkommen tilbake @Lilac, fortsatt litt bitter for at du ikke får lov til å stå på Rolexventeliste hos Bjerke? :mrgreen:

Akkurat så bitter som du er over at nyanskaffelsene dine frontes av sjåffisser og nittenåringer på insta.

Men du er vel en sjåffis? Det ville forklart bildene dine og hvor sår du er i stumpen over et enkeltinnlegg.