Hei @HåkSuper hersketeknikk for å unngå diskusjon. Mener du jeg har feil?
Kontrer med - føler du deg så truffet?
Vh
Sutrekoppen
Hei @HåkSuper hersketeknikk for å unngå diskusjon. Mener du jeg har feil?
Kontrer med - føler du deg så truffet?
Vh
Sutrekoppen
Kunne ikke sagt det bedre selv @eidehelg!!Hei @HåkNei, personlig føler jeg meg ikke truffet av karakteristikkene dine: "alt fra 19 åringer til drug-dealere og folk som tar opp lån for å tjene" osv. Du peker på Rolex-eiere som invistorer og andre halv-shady typer. Jeg vil tro de fleste på Tidssonen er milevis fra dette, og derfor synes jeg du bommer fullstendig på målet med den posten her inne. Du og jeg vanker tydeligvis i ulike miljøer, for den type Rolex-eiere du sikter til har jeg aldri møtt.
Hei @HåkNei, personlig føler jeg meg ikke truffet av karakteristikkene dine: "alt fra 19 åringer til drug-dealere og folk som tar opp lån for å tjene" osv. Du peker på Rolex-eiere som invistorer og andre halv-shady typer. Jeg vil tro de fleste på Tidssonen er milevis fra dette, og derfor synes jeg du bommer fullstendig på målet med den posten her inne. Du og jeg vanker tydeligvis i ulike miljøer, for den type Rolex-eiere du sikter til har jeg aldri møtt.
Jeg ser poenget ditt, men for egen del overser jeg bare det her. Dette er ikke en del av min verden, og det trenger det heller ikke bli. Er personlig fortsatt veldig stolt av at jeg klarte å sette av penger over lang tid som til slutt ble til en Rolex. Rakk ikke 40-års dagen, men pytt. Ingen av disse vil noen gang forandre på det.Vis vedlegg 235896
Til illustrasjon
Hvis klokkeriet er referanse for påstandene dine @Håk så kan forsåvidt være enig med degselve eliten det
![]()
i dette tilfellet var det rolexforum norge, men det er vel bare å logge seg av begge først som sist![]()
Haha, det var jo ganske gøyalt da...Hm...Norwegian Facebook Forum...
![]()
study explores the motivations for posting on Rolex forums
An academic study has explored the motivations of people for posting on online Rolex forums and uncovered some intriguing results.timeandtidewatches.com
«The posts invariably earn favourable or admiring responses and the member can then bask in the warm glow of satisfaction and a sense of bolstered status within the community.»
Joda ........
Velkommen tilbake @Lilac, fortsatt litt bitter for at du ikke får lov til å stå på Rolexventeliste hos Bjerke?![]()