GrimReaper
Støttemedlem
Ja, det er nok nærliggende å tro tenkte meg ikke omDa er det nok M-bokser. Antar at våre 124060 kom i like bokser
Ja, det er nok nærliggende å tro tenkte meg ikke omDa er det nok M-bokser. Antar at våre 124060 kom i like bokser
Sitter på hytta og bedriver kvelden med litt «klokkesurfing». Tilfeldigvis legger jeg merke til en liten detalj jeg ikke har lagt merke til tidligere på skiven på min 14060m. Dette blir jo litt nerding… Men på min klokke la jeg plutselig merke til at det er en «lang F» - nesten som en liten hale på 1000ft markeringen. På andre 14060m er det benyttet en annen skrift med en kort F.
Er det flere som har lagt merke til denne detaljen og som kjenner til historikken? Min klokke er produsert i 2007.
Vis vedlegg 258305
Rem på Day-Date er jo strengt tatt en fornærmelse mot president-lenka. Tenker likevel at en skinnrem ville være raff på min 18239 med diaskive. Noen forslag? Tenkte kanskje lyse grå semsket eller croco
Vis vedlegg 261180
Rem på Day-Date er jo strengt tatt en fornærmelse mot president-lenka. Tenker likevel at en skinnrem ville være raff på min 18239 med diaskive. Noen forslag? Tenkte kanskje lyse grå semsket eller croco
Vis vedlegg 261180
neineiNEI!Rem på Day-Date er jo strengt tatt en fornærmelse mot president-lenka. Tenker likevel at en skinnrem ville være raff på min 18239 med diaskive. Noen forslag? Tenkte kanskje lyse grå semsket eller croco
Vis vedlegg 261180
Nato eller Bund på en Day-Date er jo som å ta på seg joggebukse til smokingjakke.
Vis vedlegg 261180