Hæ! 3000% uenig. IMHO funker ingen maxi-case med reim. Til nød OF eller RubberB. Men 4 og 5 sifrede Oyster-kasser er som skapt for reim, igjen, IMHO. Noen tilfeldige eksempeler fra året som har gått:Synes det er noe med oyster-kassen som ikke funker helt med noe annet enn lenke. Vet ikke hva det er, men er noe med lugsene. Synes egentlig den eneste varianten som funker med reim er maxicasen fra feks 114060.
Skulle bare vært på lenke...Over til noe helt annet, samtidig relatert til forrige post: Dette er uten tvil den kuleste og neredste samtidige samlingen jeg har eid, 5513, 9411 og 16750:
Vis vedlegg 261324
De var solgt før de kom i vinduet sånn jeg forstod det på Askeland. Var innom sist uke. Tror det er bestillinger som ikke er hentet av kunde(r) enda.Så noen wimbledon-datejusts stående i vinduet hos Askeland litt tidligere i dag. To i 41 og én i 36. Ikke helt min greie, men ikke hver dag man ser noe med litt stål i i vinduet heller.
De var solgt før de kom i vinduet sånn jeg forstod det på Askeland. Var innom sist uke. Tror det er bestillinger som ikke er hentet av kunde(r) enda.
Ah, var ikke innom og spurte. Trodde ikke Askeland opererte med noen form for bestilling, det er i hvert fall slik de har lagt det fram når jeg har spurt. «Første man til mølla», ingen ventelister osv. Mulig de ville ha de som utstilling en stund da, de gjorde det med nylanseringene i vår.
Ja, ja - her er forklaringen på hvorfor Rolex er blitt så vanskelig å få tak i: etterspørselen har gått til himmels
https://www.hodinkee.com/articles/r...ortage-and-conspiracy-theories-need-not-apply
Sier ingenting om at de ønsker å styrke produksjonskapasiteten for å møte økt etterspørsel.
Jeg hater komplettering!Jeg blir alltid oppgitt når det selges en klokke og tilbehør som absolutt ikke hører sammen. Boksene er betydelig nyere enn klokken og et kronometersegl med en klokke som ikke er kronometersertifisert grenser til det absurde. ( sett på Facebook)
Vis vedlegg 266075
Jeg blir alltid oppgitt når det selges en klokke og tilbehør som absolutt ikke hører sammen. Boksene er betydelig nyere enn klokken og et kronometersegl med en klokke som ikke er kronometersertifisert grenser til det absurde. ( sett på Facebook)
Vis vedlegg 266075