Anders
Støttemedlem
- Medlem
- 18. jan. 2008
Kan noen hjelpe meg med disse to?
My spider senses are tingeling, men jeg klarer ikke sette ord på hva som er galt. Med unntak av at om den sorte er fra 1983, og dermed en 16753 og ikke en 1675, så er vel viserne stacket feil. Skal vel ha timeviseren innerst?
Manglende patina på visere og lume i nipples føles ikke helt riktig, men kan være byttet ut. Samme med inserts.
Ser ut til å ga sneket seg et bilde av den sorte 1675(3?) inn i root beer annonsen, og på den lenken står det nummer (16620) som ihvertfall ikke har noe på en lenke å gjøre.
Rolex GMT 1675(0) Nipple dial 1983 i topp stand
1675 GMT MASTER fra 1983. Meget god stand. Serienummer 8,8m. Leveres med original Rolex boks og gull/stål lenke samt skinnrem med Rolex-lås. Selges til oppgitt pris - ingen innbytte - ingen pruting. Vises i Oslo og overleveres mot forskuddsbetaling.
www.finn.no
Rolex GMT Master VINTAGE 1675 "Rootbeer"
Nydelig GMT Master 70s i fantastisk og komplett stand. Rent salg - ingen innbytte.
www.finn.no
My spider senses are tingeling, men jeg klarer ikke sette ord på hva som er galt. Med unntak av at om den sorte er fra 1983, og dermed en 16753 og ikke en 1675, så er vel viserne stacket feil. Skal vel ha timeviseren innerst?
Manglende patina på visere og lume i nipples føles ikke helt riktig, men kan være byttet ut. Samme med inserts.
Ser ut til å ga sneket seg et bilde av den sorte 1675(3?) inn i root beer annonsen, og på den lenken står det nummer (16620) som ihvertfall ikke har noe på en lenke å gjøre.
Redigert: