Uten noen gulldetaljer på kassa (bezel og krone) ser jeg for meg at dette kan bli litt pussig, men jeg kan absolutt ta feil
Det var det jeg tenkte selv. Tror rett og slett jeg må overbevise om at han bare må ha 116613LB i tillegg
Uten noen gulldetaljer på kassa (bezel og krone) ser jeg for meg at dette kan bli litt pussig, men jeg kan absolutt ta feil
Google ga nesten svar...
Rolex Two Tone Date Submariner with Green Dial Green Bezel
@OmenMin bestefar er stolt eier av en 116610LV (Hulk). Han er nå overbevist om at den klokken vil se utrolig bra ut med lenken som kommer på 116613LB (den med gull i midten). Jeg er veldig skeptisk. Er det noen her som har sett denne sammensetningen eller har meninger om komboen? Prøver å foreslå at det er tull å bruke 40k på en ny lenke når du kan få en komplett ny klokke hvis du legger til 40k til
Jeg har nå fått såpass foten for GMT Master, ref. 1675 (vintage) at jeg er i ferd med å starte jakta. Har lest meg nogenlunde opp og føler meg relativt trygg. Jeg skal ha en med svart bezel-insert. Og i den forbindelse har jeg følgende spørsmål:
Kom svart bezel så tidlig som i 1968?
Jeg vet at de kom på begynnelsen av 70-tallet ("GMT History"), men lurer på om Rolex var så tidlig ute med denne varianten som 1968. Jeg har selvsagt sett svarte bezel-inserts på GMT-er fra midten av 60-tallet, men her lukter det franken lang vei.
@Reodor F
Hva med å gå for Explorer 1 og beholde BB? Selv merket jeg at jeg måtte ha dato. Det er ikke noe problem' synes du?
Todda
Ikke slik å forstå at 216570 og 114060 er fine, men de oser litt mer tool enn 214270, noe som trolig gjør at jeg tør bruke de daglig. På den annen side er jeg redd at 216570 blir for stor med sine 42 mm. Og at 114060 blir for stereotypisk og noe alle har (trolig er det dog en god grunn for at alle har den).
Er det virkelig så mange som har 114060 hvis du ser bort i fra TS-medlemmer (og forsåvidt her også)?
Aner ikke, men her er en close-up at 216570 tatt i dag - og en crop, som viser de ligger relativt dypt.