Er det noen som vet prisen på 2016-versjonen av Tudor Black Bay Black? Uten "Rotor - Self Winding", med inhouse urverk og kvasi-riveted lenke?
26500 tror jeg. Ser på en slik selv. Har du prøvd en?Er det noen som vet prisen på 2016-versjonen av Tudor Black Bay Black? Uten "Rotor - Self Winding", med inhouse urverk og kvasi-riveted lenke?
26500 tror jeg. Ser på en slik selv. Har du prøvd en?
Det er jo i så fall galskap IMHO. Da hadde jeg heller kjøpt den 14060en som @lobergen la ut her tidligere.inhouse-variantene lå på nærmere 40k?
Markerte chamfers er for det meste en gimmick fra vintage selgere.Takker for raskt svar, da gjør det jo saken litt mer komplisert. Men da får man se på den lyse siden, da kan det hende min hadde minimale chamfers til å begynne med, og sånn sett holder seg meget bra
Nei, men fattet interesse (igjen) etter at de droppet rotor-teksten, som alltid har irritert meg. 26.500 høres lavt ut, trodde inhouse-variantene lå på nærmere 40k? På urverket ligger Red, Blue etc. med ETA til rundt 30k.
Takk. 30K+ for en Tudor er heeelt uaktuelt for min del.Skal ligge rett over 30k for inhouse på lenke
Velkommen til 2016!Takk. 30K+ for en Tudor er heeelt uaktuelt for min del.
Har aldri spart 30K så fort.Velkommen til 2016!
Polywatch på plexiglaset er selvsagt innafor. Tipper svaret over gjelder for eksempel å benytte cape cod på urkassen.Er det innafor og bruke polywatch på en upolert 5513 fra 1969?
Polywatch på plexiglaset er selvsagt innafor. Tipper svaret over gjelder for eksempel å benytte cape cod på urkassen.
Å gjennoppfriske et plexiglass med bruk av Polywatch for å kunne se hva klokka er bør være lov - ellers vil jo klokka være et armbånd...
Noen som har testet polywatch og har noen tips?
Jeg bruker polywatch en gang i blant på min 5513 og har gode erfaringer med det. Eneste tipsene jeg egentlig har er at du polerer på tvers av de dypeste ripene for best effekt, og at det er bedre å ta småriper og skrapemerker umiddelbart enn å vente til de blir dypere. Ellers er en gammel t-skjorte det beste å pusse med, da jeg føler det trengs litt mer tekstur enn du finner på en mikrofiberklut!
Bruk små mengder på en bommulsfille. Poler hurtig i små sirkler - som du boner et panser. Tørk av. Roter klokka 90 gradwr. Påfør en gang til med små mengder og polér mef hurtige sirkelbevegelser.
Kommer til å se flott ut.
Husk: Bedre med flere sparsommelige lag enn ett tjukt...