Så store baller har jeg ikke... Hehe
Viste bilde av den lilla til kona, og hun freste. Den var stygg sa hu.
Jeg kontaktet Urmaker Jørgensen pr mail og fikk svar pronto: De har den med blå skive på lager, og de har kun 1 igjen. Hyggelig pris fikk jeg også (inkl eon frakt). Jeg har ikke bestilt enda.
Nå har det seg sånn at jeg i dag fikk inn endel kroner på konto fra et campingvognsalg jeg hadde i helgen og har råd til en flunkende ny Rolex. Disse pengene er/var uansett planlagt å stå på konto en god stund. I tillegg ligger min Sjöö Sandström Worldtimer ute for salg for å blidgjøre fruen litt med tanke på å ikke tømme kontoen.
Det er et virvarr i hodet og magen om hva jeg bør gjøre. For meg er det snakk om mye penger (50K) å bruke på klokke akkurat nå, men ikke slik at jeg må leve på nudler og grandis resten av året. Vi har fortsatt god økonomi. Dette er oppsparte midler for meg, og med 0 rente i banken vokser de heller ikke.
Vil jeg angre meg?
Vil jeg fremstå som harry med ny Rolex (fruen mener det)?
Kommer jeg til å flippe den videre innen kort tid?
Er den overpriset med tanke på at den er så clean og simpel?
Jeg likte ikke Rolex frem til nylig (i vinter) da jeg som endel her inne har fått Rolex-feber.
Et holdepunkt for meg er at jeg fikk en indre ro når jeg hadde den på lanken under besøket hos Bjerke tidligere i dag (bortsett fra feil farge på skiva).
I tillegg har jeg har lovet kona å slutte med snus om det blir Rolex.... Den følelsen vil bli enda verre.