Callahan
Støttemedlem
Har hørt det skal være god demping i sålene på disse, ja.Crocs'ene kan bidra til å dempe tykket litt når det blir for ille.
.
Har hørt det skal være god demping i sålene på disse, ja.Crocs'ene kan bidra til å dempe tykket litt når det blir for ille.
.
Flott at dette har rettet seg @Loevhagen @Consigliere. Så ikke bra ut med 1.5 forstørrelse.
Må dessverre dra opp denne igjen. Dagens bilde fra deres Instagram. Mulig dette er et arkivbilde fra et par år siden?
noen som venter på en rolex fra Jørgensen? der bli sagt midt august. men vi er nesten av slutten av august. når blir leveransen? :/
Rolex leverer antakelig ikke så mange klokker ut som forhandlerne håper de skal få. August kan dermed bli september. Har du ringt Jørgensen og hørt om når de forventer levering?
Jeg mailet med dem i går kveld. De får inn neste leveranse på onsdag. Der venter en 214270 på meg.noen som venter på en rolex fra Jørgensen? der bli sagt midt august. men vi er nesten av slutten av august. når blir leveransen? :/
Jeg mailet med dem i går kveld. De får inn neste leveranse på onsdag. Der venter en 214270 på meg.
Kanskje de kjører knallhard markedsføring på den modellen de sender få av ut til AD? Skaper etterspørsel det serru!De 19 siste bildene lagt ut på Rolex sin instagram profil er av submariner... Hva er i gjerde?
Du kan be Bjerke i Bergen om å sende over et eksemplar fra Oslo for prøving. Jeg fikk tilbudet nylig om dette da jeg skulle ha meg en ny Rolex som de kun hadde i Bergen, men ikke i Oslo.Jeg vurderer å gå til innkjøp av Tudor Black Bay 36, men ettersom jeg bor i Bergen, og ingen her fører Tudor, kan det bli vanskelig å prøve den. Dersom jeg bestiller den fra Bjerke i Oslo gjennom Bjerke i Bergen, er jeg da bundet til å kjøpe den?
Klokken er hovedsakelig ment som en ventepølse i 1-2 år fremover, og jeg lurer derfor på hva folk tenker om bruktprisen på denne. Føler størrelse, og eventuelt urverk, gjør at den kan falle veldig i pris.
helt enig, jeg skulle få klokken i den uke. men nu bli det september. også er de ik 100% sikker at jeg får den til september heller. kansje jeg burde at vurdere brukt.Kanskje de kjører knallhard markedsføring på den modellen de sender få av ut til AD? Skaper etterspørsel det serru!