Bezel
Støttemedlem
Jåla..
.
På et forum bestående av påfugler, er jeg redd utsagnet først og fremst oppfattes som ros, ikke ris.....
Samtidig; vil uvøren bruk av glans på uret kunne påvirke pakningene?
Jåla..
.
Poenget er om man gnir den mot ballene i dusjen er det lille belegget glansmiddelet til forskjell. Prøv.
Trodde du bare gned habanero på skrotum?Poenget er ikke om man bruker såpe, gnir den mot ballene i dusjen eller spytter på klokka. Poenget er det lille belegget glansmiddelet til oppvaskmaskinen utgjør av forskjell. Prøv.
På et forum bestående av påfugler, er jeg redd utsagnet først og fremst oppfattes som ros, ikke ris.....
Samtidig; vil uvøren bruk av glans på uret kunne påvirke pakningene?
Et stålskap på 500kg, boltet i gulvet samt hagle - har jeg lest et sted her inneI Bergen er det fortsatt 2-3 banker som tilbyr dette. Hvilke alternativer finnes hvis man for eksempel har klokker til en samlet verdi på 5-600' ? Hva er praksis?
vil uvøren bruk av glans på uret kunne påvirke pakningene?
Er det mulig å bytte mellom hvit og svart skive på 16750? Er det noe AD er villig til å gjøre? Vet noen ca pris på skive til 16750?
Ikke 16750, men GMT-master:
Tviler på AD klarer å oppdrive denne skiva til en 16750 uten å måtte ofre mangfoldige kroppsdeler til klokkegudene.
Med en hvit skive fra hva?
Finnes da ikke hvit skive til 16750.
Det er mulig å skifte fra svart til hvit urskive på 16570 - men husk at viserne er ulike...Er det mulig å bytte mellom hvit og svart skive på 16750? Er det noe AD er villig til å gjøre? Vet noen ca pris på skive til 16750?
Takk for svar @Loevhagen. Oppklarende og jeg tenkte ikke på viserne. Da er det nok ikke aktuelt og gjøre noe slikt fra min side. Blir litt jalla. Samme med å sette en polar-skive på en 16710 Pepsi.