Rolexcafé – løst og fast om Rolex

Poenget er ikke om man bruker såpe, gnir den mot ballene i dusjen eller spytter på klokka. Poenget er det lille belegget glansmiddelet til oppvaskmaskinen utgjør av forskjell. ;) Prøv.
Trodde du bare gned habanero på skrotum? ;)

På et forum bestående av påfugler, er jeg redd utsagnet først og fremst oppfattes som ros, ikke ris.....

Samtidig; vil uvøren bruk av glans på uret kunne påvirke pakningene?

Tror nok ikke @Tom Henriksen går under kategorien påfugl, men for all del - du har et poeng :p

Og det siste du spurte om gav meg bare forstyrrende bilder i hodet..:confused:
 
Er det nødvendig å ha bankboks så lenge man har en god innboforsikring? Regner med de fleste oppgir at uret oppbevares i bankboks for å unngå å få besøk i heimen, men likevel. Står det noe i forsikringsavtaler om at verdisaker må oppbevares på noen spesiell måte?
 
Er det mulig å bytte mellom hvit og svart skive på 16750? Er det noe AD er villig til å gjøre? Vet noen ca pris på skive til 16750?
 
Ikke 16750, men GMT-master:
Skjermbilde 2016-11-17 kl. 12.48.51.png

Tviler på AD setter inn denne skiva i en 16750:)

16570 derimot kan du sikkert få bytta om du syns det er verdt prisen for skive og jobb.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Er det mulig å bytte mellom hvit og svart skive på 16750? Er det noe AD er villig til å gjøre? Vet noen ca pris på skive til 16750?
Det er mulig å skifte fra svart til hvit urskive på 16570 - men husk at viserne er ulike...
Det er visstnok mulig å sette en hvit 16570 urskive inn i en GMT-Master 16710 for å få noe lignende som bildet over.
 
Takk for svar @Loevhagen. Oppklarende og jeg tenkte ikke på viserne. Da er det nok ikke aktuelt og gjøre noe slikt fra min side. Blir litt jalla. Samme med å sette en polar-skive på en 16710 Pepsi.
 
Hei,
Beklager om jeg ødelegger tråden med ett "ut på siden" spørsmål, men er det flere som venter på den "nye" BBB med nye MT verket ? Ventet i over en måned nå..
 
  • Liker
Reaksjoner: aksgro