Hva synes dere?
Grå skinnreim på en relativt grå snowflake.
Yey or ney?
Grå skinnreim på en relativt grå snowflake.
Yey or ney?
Den matcher bra farven på skiven og bezel, @Trulle75. Skulle det vært noe, så kunne den godt hatt mindre brunt i seg.
Vel, men totalt vil jeg si at denne gjør seg bra!
8
Årsaken kan være at jeg har flatt / søkk i håndleddet etter å ha gått ned noen kilo.
Mottatt Tudor BBB og det var en svært positiv overraskelse. Svært positivt. Den er ikke topptung i det hele tatt, slik jeg opplever den. Den er heller ikke for høy.
.
Tudor-skryt fra den kresne kjenneren @Loevhagen ? Trodde jeg aldri jeg kom til å oppleve. Gratulerer så mye! Kommer det en unboxing? Gleder meg til masse bra bilder!Mottatt Tudor BBB og det var en svært positiv overraskelse. Svært positivt. Den er ikke topptung i det hele tatt, slik jeg opplever den. Den er heller ikke for høy. Etter å ha lest en del om dette - på samme måte som SD4K - så er jeg igjen forundret over at en del konforme syn på ei klokke ikke stemmer med egen opplevelse av den. Rett og slett en kanonklokke denne her Tudoren.
Faktisk så er den komfortmessig praktisk talt lik som en 5-nummerserie Rolex. Årsaken kan være at jeg har flatt / søkk i håndleddet etter å ha gått ned noen kilo.
Rolex er oppskrytt.
Etter 2-3 dager så holder fortsatt det initielle inntrykket seg. Tudoren MÅ være på lenke. Har prøvd den på den medfølgende "Natoreima" og urkassen blotter seg for mye mellom lugsa til at jeg kan gå med den avkledd slik. Blotting er straffbart. Men, med lenka på - er den perfekt - og påkledd og anstendig. Her er den påkledd i vinterkulda i går.
Bezel og insert er snappy og 100% sentrert - og det kuleste av alt; når man vrir moturs, så klikker den på plass litt ekstra når det røde trianglet igjen når 12-posisjonen. God detalj.
Det er en GMT 1675/8 Concorde og det finnes en her inne på TS. Forskjelller annet enn andre visere er jeg usikker på.
Det er en GMT 1675/8 Concorde og det finnes en her inne på TS. Forskjelller annet enn andre visere er jeg usikker på.
Sjelden sak.
Vis vedlegg 17921
Eh, neiFint bilde utenom klokka tog du an?