Hva sier folket om denne?
Er prisen stiv, eller er dette innafor?
2013 Rolex Yachtmaster - nye typen - FINN Torget
jeg fikk av en kyndig kollega høre at Rolex hadde valgt bort kulelager som følge av vedlikeholdskostnader. Glidelager er mye enklere å vedlikeholde, og dermed greier i lengden. En demontering av kulelager er kronglete og kan lett gå galt...
Så kanskje det er svaret...
Hva sier folket om denne?
Var innom Bjerke nederst (øverst?) i Carl Johan i stad. Var nesten så jeg kjøpte med meg en Black Bay hjem. Eneste grunnen til at jeg ikke gjorde det var et de kun hadde på lenke
Har du en slik en @Minuteman? Er det like lekker i sola som bildene tilsier?
Har sendt mail til selger, men fått "laber" tilbakemelding. Får sende en mail til lervik istedet, så får vi se
Du MÅ ha den med lenke. Lenken er utrolig flott og oser av kvalitet lang vei. Skinnremmen koster ikke all verden i forhold - om det er akkurat den du er ute etter. Dessuten finnes det drøssevis av andre flotte skinnremmer å få kjøpt.
Hadde jeg hatt rede penger på fredag hadde den nå vært min. Løp og kjøp!
Jeg poster til den store gullmedalje her nå, men det får stå sin prøve ...
Om den er like lekker som på bildene? Tja, jeg vil vel si at den er mye lekrere i virkeligheten.
Dette er en klokke jeg bare må prøve in real life!
Har tenkt i det siste om å få børstet midtleddene og oversiden av lugsene på daytonaen, go or no?
Og noen som vet hvor mye materiale må man fjerne for å eventuelt få det polert opp igjen til original stand fra børstet finish?
@flyback du har vel børstet daytona? Fornøyd?
@olem Jeg har en 16520 som kommer med "børstet lugs," men jeg har kjøpt til en nyere lenke som jeg har valgt å børste opp midtleddene på. Veldig fornøyd
Har tenkt i det siste om å få børstet midtleddene og oversiden av lugsene på daytonaen, go or no?
Og noen som vet hvor mye materiale må man fjerne for å eventuelt få det polert opp igjen til original stand fra børstet finish?
@flyback du har vel børstet daytona? Fornøyd?