Er nok Aston Martin pre-owned som skal ha kudos for originalen her jaKlassiker! Denne har jeg også sett som reklame for brukt Aston Martin eller noe i den duren
Er nok Aston Martin pre-owned som skal ha kudos for originalen her jaKlassiker! Denne har jeg også sett som reklame for brukt Aston Martin eller noe i den duren
Har nesten utelukkende hatt klokker med sikkerhetsbøylen på låsen.
Hvor god er låsen på feks en OP, skal det mye herjing til før denne spretter opp av seg selv?
Er da du skal svare «har en Daniel Wellington, og klokken er faktisk fem på».
... og fake.Stemmer det. Originalen er litt mer rampete...
Lenger tid på DJ36 enn på Submariner?? Den så jeg ikke kommeHar i dag vært og betalt depositum på denne hos Bjerke.
Vis vedlegg 217038
Klokken skal min kjære etter planen få i 40-års gave i februar 2022. Men det spørs jagge om det går. Estimert leveringstid på DJ36 er nå opp i 18-20 mnd...Og jeg som trodde jeg var tidlig ute...
Men å komme på listen til en ny Sub skal vel vesentlig mer til enn en DJ.Lenger tid på DJ36 enn på Submariner?? Den så jeg ikke komme
Aner ikke hvordan det arter seg, men mulig det er slik.Men å komme på listen til en ny Sub skal vel vesentlig mer til enn en DJ.
Har aldri forsøkt å spørre om Sub, så jeg vet heller ikke. Men når det er sagt var servicen hos Bjerke upåklagelig! Jeg er sterk i troa og håper på at de klarer en tidligere leveranse enn estimert. Det har skjedd før. Uansett et skikkelig i-lands problem og ikke akkurat verdens undergang. Men hyggelig hadde det vært! På tide at kona får byttet Daniel Wellington klokka...Aner ikke hvordan det arter seg, men mulig det er slik.
Skal ikke undervurdere I-landsproblemer det er litt av en oppgradering å gå fra DW til DJ36 - heldig frue uansett så er det en flott klokke du valgte ut til henne, kan ikke bomme med den!Har aldri forsøkt å spørre om Sub, så jeg vet heller ikke. Men når det er sagt var servicen hos Bjerke upåklagelig! Jeg er sterk i troa og håper på at de klarer en tidligere leveranse enn estimert. Det har skjedd før. Uansett et skikkelig i-lands problem og ikke akkurat verdens undergang. Men hyggelig hadde det vært! På tide at kona får byttet Daniel Wellington klokka...
Bestilte en two tone lady DJ her i mai med tanke om at den skulle være gave i midten av august. Neida, 6 - 8 måneders ventetid...Lenger tid på DJ36 enn på Submariner?? Den så jeg ikke komme
Da er det vel bare helgull det ikke er ventelister på nå da. Er jo litt rart, var hos et par Rolex-AD'er i England for noen måneder siden og da var det jo ikke annet i utstilling enn TT av ymse slag. Nå er det vel snart ikke noe igjen å stille ut hos forhandlerene.Bestilte en two tone lady DJ her i mai med tanke om at den skulle være gave i midten av august. Neida, 6 - 8 måneders ventetid...
Bestilte en two tone lady DJ her i mai med tanke om at den skulle være gave i midten av august. Neida, 6 - 8 måneders ventetid...
Har i dag vært og betalt depositum på denne hos Bjerke.
Vis vedlegg 217038
Klokken skal min kjære etter planen få i 40-års gave i februar 2022. Men det spørs jagge om det går. Estimert leveringstid på DJ36 er nå oppe i 18-20 mnd...Og jeg som trodde jeg var tidlig ute...
Har ikke all verdens kjøpshistorikk - kun en DJ41 som jeg kjøpte i mars mnd.Det var lang ventetid ja
Har du kjøpshistorik der fra før?
Har ikke all verdens kjøpshistorikk - kun en DJ41 som jeg kjøpte i mars mnd.