Hånvits... Ja hun har minst 2 av de 3 på permanent måteTror ikke denne influenser hadde noen av disse attributtene![]()
Hånvits... Ja hun har minst 2 av de 3 på permanent måteTror ikke denne influenser hadde noen av disse attributtene![]()
Må være nesa i været og tattis det daHånvits... Ja hun har minst 2 av de 3 på permanent måte![]()
hvis det er som jeg tror ville jeg ikke gjort det selv, men overlatt jobben til en bedre urmaker/gullsmed.Er ikke så glad i «lenkemerker» på håndledd, så har lagt ut en WTB for et par ledd.
Men tør jeg resize selv eller overlate til eksperter?
Det er vel bøy ut og bøy inn, så lurer på om noen har gjort dette selv med «folded»?
Vis vedlegg 393419
Vis vedlegg 393421
Kommer litt ann på hvordan man ser på det. Her følger han i fotsporene til Arnold, Jack og Tiger, så jeg ser på det som en lettere oppgraderingHehe ja, det er jo på mange måter en lettere nedgradering
Fair med spørsmål, men hva er poenget?Hei,
Dette er sikkert blitt tatt om mange ganger før, men jeg prøver allikavel. Jeg har sittet på venteliste på en DJ 41 i et år nå og får klokken forhåpentligvis snart. Jeg kommer til å bruke klokken hver dag og har ingen planer om å selge den. Jeg lurer dog på om det er mulig å kjøpe noe form for usynlig beskyttelse som man kan legge utenpå klokken, for å unngå hairlines etc? Noen som har noe kjennskap til dette?Jeg googlet det og fant noen nettsider men har aldri hørt om dette før.
Takk for eventuelle innspill!
Beklager for krasse svar fra meg, men som du sier det er som å banne i kirka nesten.Takk for svar fra dere begge. Var vel dette jeg forventet av svar og det er helt fair… Jeg har aldri eid en klokke i den prisklassen før og ville bare høre om erfaringer, men har skjønt at slike beskyttelser er no-go i klokkemiljøet. Men igjen, takk for innspill!
Alt i orden! Yes, det er et godt poengBeklager for krasse svar fra meg, men som du sier det er som å banne i kirka nesten.
Klokker skal brukes og blir enda penere med årene når du får skikkelig personlighet på de.
Og igjen, du får en fantastisk Datejust som har fluted bezel på jubilee lenke, der kommer ikke «riper» til å synes engang!
Dropp plasten og nyt klokka er et godt råd!
Rolex lages ikke av smørstål. Den tåler mye mere enn det du tror. Jeg hadde angst de tre første dagene etter at jeg kjøpte min flrste Rolex da jeg vir livredd for bruksmerker. Det går over og de er laget for å brukes.Takk for svar fra dere begge. Var vel dette jeg forventet av svar og det er helt fair… Jeg har aldri eid en klokke i den prisklassen før og ville bare høre om erfaringer, men har skjønt at slike beskyttelser er no-go i klokkemiljøet. Men igjen, takk for innspill!
Klasse! Synes nesten ikke engang!Evt er dette et godt alternativ:
Vis vedlegg 393761