Jeg våkner opp og blir helt kvalm i magen.
Jeg har på onsdag sendt 5000 + min IWC Aquatimer 3548 oppover til ronnanol og venter på å motta hans IWC Aquatimer 3568.
All korrespondanse i prosessen har hittil vært meget god. Da er det bare å vente og se hva pakken jeg mottar inneholder.
Etter sporingsnummeret å regne, ankommer pakken på mandag!
Jeg vil tro handelen går greit Rovers, hvis det skulle vise seg at ronnanol er en scammer, tror jeg neppe han sender en "stein" innenfor Norges grenser. Norge er et lite land osv.. I utlandet derimot, kan man kanskje lettere slippe unna?
Jeg har selv vært i kontakt med selger tidligere vedrørende salg av ur, men har ikke gjennomført handel men ham. Han svarer raskt og greit, ingenting å si på det . Hvis det skulle vise seg at ronnanol er en uærlig sjel er det vel en strategi å opparbeide seg et godt renymé på diverse forum, slik at tillit bygges og folk stoler på vedkommende. Før han en vakker dag kliner til med en stein eller flis.. Understreker at dette kun blir spekulasjoner, men er heller ikke usannsynlig etter de siste opplysninger i saken.
Mogens har også et godt poeng, PAM 312 hadde han trolig fått solgt innen én uke på K&S på TS.